آیا روند صعودی بیت کوین ادامه دارد؟

بیت کوین، یکه‌تاز بازار ارزهای دیجیتال با رشد دست‌کم ۱۰ درصدی در طی ماه گذشته، باعث ایجاد امید از ادامه روند صعودی آن بین معامله‌گران شده است، اما این روند تا کجا ادامه دارد؟ به‌ گزارش تک‌ناک، قیمت بیت کوین از تاریخ ۱۱ اکتبر و هم‌زمان با تشدید ورود نقدینگی به صندوق‌های قابل معامله این […] نوشته آیا روند صعودی بیت کوین ادامه دارد؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  5
آیا روند صعودی بیت کوین ادامه دارد؟

بیت کوین، یکه‌تاز بازار ارزهای دیجیتال با رشد دست‌کم ۱۰ درصدی در طی ماه گذشته، باعث ایجاد امید از ادامه روند صعودی آن بین معامله‌گران شده است، اما این روند تا کجا ادامه دارد؟

به‌ گزارش تک‌ناک، قیمت بیت کوین از تاریخ ۱۱ اکتبر و هم‌زمان با تشدید ورود نقدینگی به صندوق‌های قابل معامله این رمزارز، روی مدار رشد قرار گرفته است. این رمزارز در روزهای نخست اکتبر در حوالی ۶۰ هزار دلار دادوستد می‌شد و رفته‌رفته تا روز دهم اکتبر، فشار خرید آن با روندی افزایشی مواجه شد.

به نقل از کریپتودنس، این روند به خروج بیت کوین از فاز نوسانات فرسایشی کمک کرد و باعث شد تا بهای این رمزارز تا میانه‌های ماه اکتبر به محدوده ۶۸,۱۴۹ دلار برسد؛ رخدادی که از افزایش ۱۲ درصدی بیت کوین در مقیاس زمانی یک‌ماهه خبر می‌داد.

آیا روند صعودی بیت کوین ادامه خواهد داشت؟
جریان ورود و خروج سرمایه به ETFهای بیت کوین

بازار معاملات بیت کوین نیز به‌ شدت رونق گرفته است و ETF‌های اسپات این رمزارز هم شاهد رکوردشکنی در جریان ورودی سرمایه بوده‌اند و تنها در روز ۱۴ اکتبر این صندوق‌ها با ورود بیش از ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه مواجه شده‌‌اند.

علاوه‌ بر این، شمار آدرس‌های فعال در شبکه بیت کوین از بازگشت خریداران به بازار معاملات این رمزارز حکایت دارد.

از سویی دیگر، احتمال پدیدار شدن یکی از اندیکاتورهای تکنیکال موسوم به «تقاطع طلایی» در نمودار قیمتی بیت کوین افزایش یافته است. این اندیکاتور وقتی ظاهر می‌شود که خط میانگین متحرک کوتاه‌مدت از میانگین متحرک بلندمدت عبور کند.

روند صعودی کنونی بیت کوین همراه با افزایش فعالیت‌ها در شبکه این رمزارز و تشدید ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله آن، نویدبخش روزهای سراسر سبزی برای تابلوهای معاملات رمزارزی است.

نوشته آیا روند صعودی بیت کوین ادامه دارد؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow