آیپد مینی ۷ به‌زودی معرفی می‌شود

آیپد مینی ۷، کوچک‌ترین تبلت اپل، قرار است اواخر سال ۲۰۲۴ با پردازنده قدرتمند A17 یا A18 معرفی شود. به‌گزارش تک‌ناک، اپل ماه گذشته در رویداد سالانه خود محصولاتی مانند سری آیفون ۱۶ و اپل واچ‌ و ایرپاد جدید را رونمایی کرد. بااین‌حال، تعدادی از محصولات مهم این شرکت همچنان معرفی نشده‌اند. گزارش‌ها حاکی از […] نوشته آیپد مینی ۷ به‌زودی معرفی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  4
آیپد مینی ۷ به‌زودی معرفی می‌شود

آیپد مینی ۷، کوچک‌ترین تبلت اپل، قرار است اواخر سال ۲۰۲۴ با پردازنده قدرتمند A17 یا A18 معرفی شود.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل ماه گذشته در رویداد سالانه خود محصولاتی مانند سری آیفون ۱۶ و اپل واچ‌ و ایرپاد جدید را رونمایی کرد. بااین‌حال، تعدادی از محصولات مهم این شرکت همچنان معرفی نشده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که آیپد مینی ۷ به‌همراه مک‌های M4 در تاریخ ۱ نوامبر رونمایی خواهند شد.

در‌حالی‌که مک‌های M4 توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند، اطلاعات موجود درباره آیپد مینی ۷ نسبتاً محدود است. نسل قبلی آیپد مینی ۶ در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و اکنون بعد از گذشت بیش از دو سال، به‌روزرسانی این سری ضروری به‌نظر می‌رسد. اگرچه شایعات پراکنده‌ای درباره این محصول به‌گوش می‌رسد، اپل هنوز به‌طور رسمی جزئیاتی از آن ارائه نکرده است.

بر‌اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود iPad Mini 7 از پردازنده A17 یا A18 اپل بهره‌مند باشد. این تراشه‌ها برای بهبود عملکرد دستگاه و پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی طراحی شده‌اند. بااین‌حال، اپل همچنان چیپ‌های قدرتمندتر سری M را برای مدل‌های پیشرفته‌تر مانند آیپد پرو و آیپد ایر اختصاص داده است.

آیپد مینی ۷، کوچک‌ترین تبلت اپل، قرار است با بهبودهای قابل توجهی در اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل همچنان از نمایشگر ۸/۳ اینچی LCD در این تبلت استفاده خواهد کرد؛ البته نرخ نوسازی نمایشگر ممکن است به ۶۰ هرتز محدود بماند. آیپد مینی ۷ به احتمال زیاد با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مشابه دوربین به‌کاررفته در آیپد ایر عرضه می‌شود. این دوربین احتمالاً از HDR 4 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، احتمال جابه‌جایی دوربین سلفی به لبه افقی برای بهبود تجربه تماس‌های ویدئویی وجود دارد که این تغییر می‌تواند بر جذابیت بیشتر دستگاه برای تماس‌های تصویری بیفزاید.

نئووین می‌نویسد که آیپد مینی ۷ احتمالاً از فناوری‌های وای‌فای 6E و بلوتوث ۵/۳ پشتیبانی خواهد کرد که اتصالات سریع‌تر و پایدارتری برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود مدل‌های سلولار این دستگاه به‌جای استفاده از نانوسیم به‌طور کامل به eSIM تغییر کنند. این موضوع می‌تواند فضای بیشتری برای ارتقاهای داخلی در‌اختیار اپل قرار دهد.

انتظار می‌رود آیپد مینی ۷ با رنگ‌بندی جدید و قیمت پایه ۴۹۹ دلار به بازار عرضه شود. با نزدیک‌شدن به تاریخ احتمالی رونمایی، علاقه‌مندان به محصولات اپل منتظر هستند تا ببینند این شرکت چه نوآوری‌هایی در iPad Mini 7 ارائه خواهد کرد و آیا این دستگاه می‌تواند انتظارات کاربران را برآورده کند یا خیر.

نوشته آیپد مینی ۷ به‌زودی معرفی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow