احتمال توقف تولید ۵ محصول اپل از ماه آینده

انتظار می‌رود که اپل به زودی، مراسم اصلی بعدی خود را برگزار کند، برنامه‌ای که تمرکز آن بر روی آیپد و مک خواهد بود. معرفی محصولات جدید، به معنای خداحافظی با محصولات قدیمی نیز هست. در ادامه برخی از محصولات اپل معرفی شده‌اند که احتمالاً پس از رویداد اپل، دیگر در فروشگاه‌های این شرکت موجود …

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  2
احتمال توقف تولید ۵ محصول اپل از ماه آینده

انتظار می‌رود که اپل به زودی، مراسم اصلی بعدی خود را برگزار کند، برنامه‌ای که تمرکز آن بر روی آیپد و مک خواهد بود. معرفی محصولات جدید، به معنای خداحافظی با محصولات قدیمی نیز هست. در ادامه برخی از محصولات اپل معرفی شده‌اند که احتمالاً پس از رویداد اپل، دیگر در فروشگاه‌های این شرکت موجود نخواهند بود.

مک‌بوک پروهای M3


انتظار می‌رود اپل ماه آینده مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید را با تراشه‌های  M4، M4 Pro و M4 Max معرفی کند. به جز ارتقاء چیپ، مک‌بوک پرو جدید تقریباً مشابه همان مدل قبلی خواهد بود. هیچ تغییری در طراحی ظاهری پیش‌بینی نمی‌شود، اما احتمالاً مدل پایه مک‌بوک پرو به حداقل 16 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

همچنین احتمال زیادی دارد که مدل پایه مک‌بوک پرو به جای رنگ “Space Gray” در رنگ “Space Black” عرضه شود.

مک مینی M2


این ماه اپل بزرگ‌ترین بازطراحی مک مینی در ۱۴ سال گذشته را رونمایی خواهد کرد: با طراحی بسیار کوچکتر، خروجی‌‌های جلویی و تغییرات دیگر. اپل آخرین بار مک مینی را در ژانویه ۲۰۲۳ با تراشه‌های M2 و M2 Pro به‌روز کرد. در این به‌روزرسانی، اولین مک مینی با تراشه Pro معرفی شد و انتظار داریم در بازطراحی مک مینی در چند هفته آینده، چیپ‌های M4 و M4 Pro را ببینیم.

آی‌مک M3


ما همچنین انتظار داریم آی‌مک جدیدی که این ماه معرفی می‌شود، از تراشه M3 به تراشه M4 ارتقاء یابد. این ارتقاء احتمالاً یک به‌روزرسانی سبک خواهد بود، اما احتمالاً تغییراتی را در صفحه کلید جادویی، ماوس جادویی و ترک‌پد جادویی خواهیم دید که از Lightning به USB-C تغییر می‌کنند.

آیپد مینی ۶


انتظار می‌رود اپل بالاخره آیپد مینی را به‌روزرسانی کند، که اولین به‌روزرسانی آن در ۳ سال اخیر خواهد بود. ما یک تراشه جدید خواهیم داشت که از قابلیت هوش اپل(Apple Intelligence)  پشتیبانی می‌کند و احتمالاً تراشه A18 خواهد بود. قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از Apple Pencil Pro، نمایشگر جدیدی که مشکل «جلی اسکرولینگ» را حل می‌کند و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در مدل پایه نیز به احتمال زیاد اضافه خواهند شد.

آیپد ۱۰؟

شایعات متناقضی در مورد اینکه آیا ماه آینده مدل پایه آیپد جدیدی خواهیم دید یا نه وجود دارد. طبق گفته «راس یانگ»، پنل‌های مدل پایه آیپد از این ماه برای عرضه انبوه ارائه می‌شوند که می‌تواند نشان‌دهنده عرضه احتمالی این مدل آیپد در بهار باشد.

با این حال، «مارک گورمن» از بلومبرگ چند هفته پیش اظهار داشت که «آیپدهای پایین‌رده جدید(lower-end iPads)» برای اکتبر در دست تولید هستند، که نشان می‌دهد هر دو مدل پایه آیپد و آیپد مینی یک به‌روزرسانی خواهند داشت.

منبع:9to5mac

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow