ارائه بسته تخفیفی به مناسبت ۱۸ سال فعالیت ایرانسل

به مناسبت هجدهمین سالروز راه‌اندازی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه برای همه مشترکان خود درنظر گرفته است. ۲۹ مهر ۱۳۸۵، اپراتور ایرانسل متولد شد تا شبکه تلفن‌همراه کشور را رقابتی و متحول کند و ۲۹ مهر ۱۴۰۳، هجده سال از راه‌اندازی... The post ارائه بسته تخفیفی به مناسبت ۱۸ سال فعالیت ایرانسل appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  5
ارائه بسته تخفیفی به مناسبت ۱۸ سال فعالیت ایرانسل

به مناسبت هجدهمین سالروز راه‌اندازی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه برای همه مشترکان خود درنظر گرفته است.

۲۹ مهر ۱۳۸۵، اپراتور ایرانسل متولد شد تا شبکه تلفن‌همراه کشور را رقابتی و متحول کند و ۲۹ مهر ۱۴۰۳، هجده سال از راه‌اندازی ایرانسل می‌گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه، برای همه مشترکان خود تدارک دیده است.

۱۸ سال در کنار شما بودن

به مناسبت فرارسیدن ۲۹ مهرماه، هجدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل و به رسم قدردانی از مشترکان عزیز، از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۳، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند بسته ترکیبی ۲گیگابایت اینترنت و ۲ساعت مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی ۸هزار و ۸۰۰ تومان خریداری کنند. این بسته تا دو روز پس از فعالسازی اعتبار دارد و به دفعات قابل‌خریداری است. خرید این بسته با شماره‌گیری کددستوری #۵* یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است.

The post ارائه بسته تخفیفی به مناسبت ۱۸ سال فعالیت ایرانسل appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow