اطلاعات جدیدی از رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی مشخص شد

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی، اطلاعاتی از رابط کاربری HyperOS 2.0 منتشر کرده است که از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد و به‌زودی منتشر می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به‌طور رسمی ورود HyperOS 2.0 به بازار را تأیید کرد. در این پست، لو ویبینگ به برخی از ویژگی‌های مهم این... نوشته اطلاعات جدیدی از رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
اطلاعات جدیدی از رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی مشخص شد

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی، اطلاعاتی از رابط کاربری HyperOS 2.0 منتشر کرده است که از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد و به‌زودی منتشر می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به‌طور رسمی ورود HyperOS 2.0 به بازار را تأیید کرد. در این پست، لو ویبینگ به برخی از ویژگی‌های مهم این رابط کاربری مبتنی‌بر هوش مصنوعی اشاره و چشم‌انداز شرکتش برای آینده‌ای را ترسیم کرده است که هوش مصنوعی نقش محوری در آن ایفا می‌کند.

شیائومی با انتشار پستی در Weibo، به‌طور رسمی ورود HyperOS 2.0 به بازار را تایید کرد

آینده‌ی هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند

شیائومی تایم می‌نویسد که بخش زیادی از پست لو ویبینگ بر مفهوم گوشی‌های موبایل مبتنی‌بر هوش مصنوعی تمرکز داشت. او درباره‌ی وضعیت فعلی هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند گفت:

نگرانی سرمایه‌گذاران درباره‌ی گوشی‌های هوشمند مبتنی‌بر هوش مصنوعی از اهمیت روزافزون فناوری یادشده در این حوزه حکایت می‌کند. اگرچه بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود از برخی ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برند، گوشی هوشمند واقعاً مبتنی‌بر هوش مصنوعی نیازمند رابط کاربری‌ای است که هسته‌ی مرکزی آن بر‌اساس مدل‌های بزرگ زبانی طراحی شده باشد. شیائومی با معرفی HyperOS 2.0، گامی بزرگ در جهت تحقق این هدف برداشته است.

اظهارات لو ویبینگ حاکی از آن است که شیائومی فراتر از ادغام جزئی ویژگی‌های هوش مصنوعی، به‌دنبال ایجاد اکوسیستم نرم‌افزاری کاملاً مبتنی‌بر هوش مصنوعی با HyperOS 2.0 است. این رویکرد بلندپروازانه نشان می‌دهد که HyperOS 2.0 از مدل‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی عمیق تجربه‌ی کاربری و پیش‌بینی هوشمندانه نیازهای کاربر و ارائه خدمات هوشمندانه استفاده خواهد کرد.

شیائومی با انتشار پستی در Weibo، به‌طور رسمی ورود HyperOS 2.0 به بازار را تایید کرد

از HyperOS 2.0 چه انتظاراتی داشته باشیم

با‌توجه‌به اینکه انتظار می‌رود HyperOS 2.0 در ماه اکتبر منتشر شود، هیجان در بین طرفداران شیائومی در حال افزایش است. براساس شایعات، این رابط کاربری ارتقای بزرگی است و قابلیت‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی را در‌بر می‌گیرد که می‌تواند نحوه‌ی عملکرد گوشی‌های هوشمند را بازتعریف کند. اظهارات اخیر لو ویبینگ هیجان را افزایش می‌دهد. او به سیستمی اشاره می‌کند که فراتر از ویژگی‌های صرف هوش مصنوعی است تا تجربه‌ی جامع مبتنی‌بر هوش مصنوعی ارائه دهد.

با نزدیک‌شدن به تاریخ انتشار رابط کاربری جدید شائومی، انتظار می‌رود شیائومی با انتشار تیزرهای رسمی، ابعاد جدیدی از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی این رابط کاربری را به‌نمایش بگذارد. این اتفاق نقطه‌ی عطفی در تاریخچه‌ی نوآوری شیائومی در حوزه‌ی موبایل محسوب می‌شود. همچنین، می‌تواند استانداردهای جدیدی در صنعت تلفن‌همراه تعریف کند.

نوشته اطلاعات جدیدی از رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow