اظهارنظر چند سال قبل مشاور بازی Silent Hill 2 دردسرساز شد

اظهارنظر چند سال قبل جیکوب گلر، مشاور نسخه‌ بازسازی شده‌ بازی Silent Hill 2 باعث ایجاد جنجال‌های زیادی پیرامون ساخته شرکت بلوبر تیم شده است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت tech4gamers، بازی Silent Hill 2 که ابتدا با انتقاداتی مواجه شده بود، اکنون توانسته است نظر مثبت بسیاری از طرفداران را جلب […] نوشته اظهارنظر چند سال قبل مشاور بازی Silent Hill 2 دردسرساز شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  1
اظهارنظر چند سال قبل مشاور بازی Silent Hill 2 دردسرساز شد

اظهارنظر چند سال قبل جیکوب گلر، مشاور نسخه‌ بازسازی شده‌ بازی Silent Hill 2 باعث ایجاد جنجال‌های زیادی پیرامون ساخته شرکت بلوبر تیم شده است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت tech4gamers، بازی Silent Hill 2 که ابتدا با انتقاداتی مواجه شده بود، اکنون توانسته است نظر مثبت بسیاری از طرفداران را جلب کند. با وجود این، به تازگی یکی از کاربران توییتر فاش کرده شخصی که به عنوان مشاور در این بازی کار کرده سابقه‌ای بحث‌برانگیزی دارد و چند سال قبل در شبکه اجتماعی X (توییتر) گفته دنیا بدون گیمرها جای بهتری است.

اظهارنظر مشاور بازی Silent Hill 2 دردسرساز شد

گلر در گذشته اظهارنظر کرده که رفتارهای بد برخی از گیمرها، به خصوص مردان، دلیل اصلی کاهش تعداد گیمرهای زن است.

او همچنین به مسائل سیاسی در بازی‌ها اشاره کرده و گفته است که بسیاری از گیمرها به اشتباه فکر می‌کنند که مسائلی مانند: نژاد و جنسیت نباید در بازی‌ها مطرح شود.

این نظرات قدیمی باعث ایجاد خشم در جامعه‌ طرفداران شده است. بسیاری از گیمرها از اینکه فردی با چنین اظهارنظرهایی، به عنوان مشاور در یکی از مشهورترین عناوین ترسناک صنعت بازی نقش ایفا کرده است، ناراحت هستند.

با اینکه این پست‌ها مربوط به گذشته است، اما هنوز بسیاری از طرفداران از این موضوع ناراحت هستند و تعجب می‌کنند که چگونه فردی با چنین نظراتی در صنعت بازی‌های ویدیویی فعال می‌باشد.

نوشته اظهارنظر چند سال قبل مشاور بازی Silent Hill 2 دردسرساز شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow