افزایش عرضه استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که مجموع عرضه دو استیبل کوین تتر و یواس‌دی‌سی طی روزهای اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. به‌ گزارش تک‌ناک، گزارش‌ها از افزایش عرضه استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها خبر می‌دهد. این دسته از رمزارزها نقشی اساسی و انکارناپذیر در بقا و رشد بازار دارند و به‌... نوشته افزایش عرضه استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  4
افزایش عرضه استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که مجموع عرضه دو استیبل کوین تتر و یواس‌دی‌سی طی روزهای اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، گزارش‌ها از افزایش عرضه استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها خبر می‌دهد. این دسته از رمزارزها نقشی اساسی و انکارناپذیر در بقا و رشد بازار دارند و به‌ طور معمول افزایش عرضه آنها به‌ عنوان نشانه‌ای بر صعودی‌ بودن بازار تفسیر می‌شود.

رسانه کوین‌دسک می‌نویسد که اکنون عرضه دو استیبل کوین تتر و یو‌اس‌دی‌سی (USDC)‌ طی هفته اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار افزایش یافته است. این اتفاق می‌تواند نشانگر آن باشد که سرمایه‌گذاران پس از سقوط روز دوشنبه، دست به جیب شده‌اند و به‌ دنبال خرید رمزارزها در کف بوده‌اند.

بنیاد تتر ناشر استیل کوین USDT نیز از ابتدای هفته جاری، حدود ۱/۳ میلیارد دلار تتر به صرافی‌ها و بازارسازان منتقل کرده است. ارزش بازار جاری این رمزارز به بیش از ۱۱۵ میلیارد دلار رسیده که سقف تازه‌ای برای آن به حساب می‌آید.

عرضه استیبل کوین تتر و یو‌اس‌دی‌سی افزایش یافت

داده‌های برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که ارزش بازار دومین استیبل کوین برتر بازار یعنی USDC نیز در هفته اخیر دست‌کم ۱/۶ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده و به ۳۴/۵ میلیارد دلار رسیده که بالاترین رقم از مارس ۲۰۲۳ به این سو است.

افزایش عرضه استیبل کوین‌ها با رشد مبالغ واریزی به صرافی‌ها همراه شده است. برای نمونه، بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، طی چهار روز پس از افت بازار در روز دوشنبه، پذیرای بیش از ۱/۵ میلیارد دلار تتر و ۸۲۰ میلیون دلار USDC بوده است.

یکی از کارگزاران فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال نیز از افزایش فشار خرید در بازار رمزارزها سخن به میان آورده و گفته است که تمامی سرمایه‌گذاران از صندوق‌های ریسک‌پناه گرفته تا سرمایه‌گذاران خطرپذیر در حال انباشت و خرید رمزارزها هستند.

 

نوشته افزایش عرضه استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow