ال جی مانیتورهای اولتراواید و QHD جدید خود را برای کسب‌وکارها معرفی کرد

مانیتورهای خمیده ۳۴ اینچی اولتراواید QHD و ۲۷ اینچی QHD و ۲۴ و ۲۷ ایچی FHD ال جی برای کسب‌وکارها معرفی شدند. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ال جی الکترونیکس ۲۰ مانیتور جدید برای کسب‌وکارها معرفی کرده است که هدف آن‌ها افزایش بهره‌وری و راحتی ارگونومیک در محیط‌های حرفه‌ای مختلف مانند دفترهای شرکت، مؤسسه‌های دولتی، مؤسسه‌های آموزشی، […] نوشته ال جی مانیتورهای اولتراواید و QHD جدید خود را برای کسب‌وکارها معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
ال جی مانیتورهای اولتراواید و QHD جدید خود را برای کسب‌وکارها معرفی کرد

مانیتورهای خمیده ۳۴ اینچی اولتراواید QHD و ۲۷ اینچی QHD و ۲۴ و ۲۷ ایچی FHD ال جی برای کسب‌وکارها معرفی شدند.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ال جی الکترونیکس ۲۰ مانیتور جدید برای کسب‌وکارها معرفی کرده است که هدف آن‌ها افزایش بهره‌وری و راحتی ارگونومیک در محیط‌های حرفه‌ای مختلف مانند دفترهای شرکت، مؤسسه‌های دولتی، مؤسسه‌های آموزشی، مؤسسه‌های مراقبت‌های بهداشتی و صنایع خلاق است. این مانیتورها نسبت‌های ابعاد و وضوح‌های مختلفی از QHD تا Full HD ارائه می‌دهند تا نیازهای متنوع بخش B2B را برآورده کنند.

ماینتورهای اولتراواید ال جی (مدل‌های 34BA85QE-B و 34BA75QE-B)


مدل‌های UltraWide 34BA85QE-B و 34BA75QE-B به نمایشگرهای خمیده IPS با رزولوشن QHD+ (۳,۴۴۰ در ۱,۴۴۰) و نسبت ۲۱:۹ مجهزند که تصاویر واضح و بازتولید رنگ دقیق را در زوایای دید وسیع ارائه می‌دهند و برای چند‌وظیفگی در بخش‌هایی مانند اتاق‌های کنترل دولتی، تجارت مالی، توسعه IT و برنامه‌نویسی مناسب هستند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مانیتورهای خمیده UltraWide QHD 34 اینچی، مانیتورهای QHD 27 اینچی و مانیتورهای FHD کسب‌وکار ۲۷ و ۲۴ اینچی LG معرفی شدند.

مدل 34BA85QE-B از وب‌کم و میکروفون داخلی استفاده می‌کند که برای ویدئوکنفرانس‌ها بدون مشکل کار می‌کند. هر دو مدل از حالت Picture-by-Picture (PBP) برای نمایش پنجره‌های کناری پشتیبانی و به بهبود کارایی جریان کاری کمک می‌کنند. این مانیتورها به USB-C 3.2 Gen1 با توان انتقال ۹۰ وات مجهزند که امکان شارژ دستگاه‌ها را در حین نمایش محتوا فراهم می‌کنند.

مانیتورهای QHD (مدل‌های 27BA75QB و 27BA65QB)


به‌نقل از فون‌آرنا، برای محیط‌های مرتبط با مشتری مانند مراکز خدمات دولتی و فرودگاه‌ها و لابی هتل‌ها طراحی شده‌اند، مانیتورهای QHD مدل 27BA75QB و 27BA65QB با پایه‌های قابل‌تنظیم در ارتفاع و چرخش و شیب برای راحتی شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌شوند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مانیتورهای خمیده UltraWide QHD 34 اینچی، مانیتورهای QHD 27 اینچی و مانیتورهای FHD کسب‌وکار ۲۷ و ۲۴ اینچی ال‌جی معرفی شدند.

این مانیتورها از حالت خواندن و حالت Flicker Safe برای کاهش خستگی چشم پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل نمایشگرهای ۲۷ اینچی IPS با پوشش رنگی ۹۹ درصد sRGB و پشتیبانی از SDR و HDR و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز هستند. گزینه‌های اتصال شامل USB-C و HDMI برای سازگاری با دستگاه‌های مختلف است.

مانیتورهای Full HD (مدل‌های 27BA850 و 24BA850)


مانیتورهای Full HD ال جی، یعنی مدل‌های 27BA850 و 24BA850، برای وظایفی شامل چندین دستگاه خارجی طراحی شده‌اند و از پنل‌های IPS Full HD (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) با اسپیکرها و وب‌کم‌های داخلی برای کنفرانس‌های ویدئویی راحت بهره می‌برند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مانیتورهای خمیده UltraWide QHD 34 اینچی، مانیتورهای QHD 27 اینچی و مانیتورهای FHD کسب‌وکار ۲۷ و ۲۴ اینچی ال‌جی معرفی شدند.

این مانیتورها در ابعاد ۲۷ و ۲۳/۸ اینچی عرضه می‌شوند و از منابع تغذیه داخلی برای کاهش شلوغی فضای کاری برخوردارند. مدل‌های 27BA850 ،24BA850 ،27BA750 ،24BA750 ،27BA650 و 24BA650 گواهی‌های ENERGY STAR و EPEAT و TCO را دریافت کرده‌اند و درجه نقره‌ای EPEAT دارند که طراحی پایدار و دوستدار محیط‌زیست آن‌ها را نشان می‌دهد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مانیتورهای خمیده UltraWide QHD 34 اینچی، مانیتورهای QHD 27 اینچی و مانیتورهای FHD کسب‌وکار ۲۷ و ۲۴ اینچی ال‌جی معرفی شدند.

قیمت و دسترسی


قیمت و دسترسی این مانیتورها در زمان عرضه آن‌ها اعلام خواهد شد. لی یونگ سو، نایب‌رئیس و رئیس بخش کسب‌وکار فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال جی، درباره عرضه این مانیتورها اظهار کرد:

مانیتورهای تجاری جدید ال جی پاسخ‌گوی تقاضای روزافزون برای راه‌حل‌های نمایشگر با رزولوشن مناسب و طراحی ارگونومیک در محیط‌های کاری هستند. با ارائه مانیتورهای پیشرو در صنایع B2B، هدف ما تسهیل تحول دیجیتال نیروی کار و بهبود کلی تجربه کارمندان است.

نوشته ال جی مانیتورهای اولتراواید و QHD جدید خود را برای کسب‌وکارها معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow