امنیت بیشتر در شرایط جنگی با خودروی زرهی Sting

شرکت‌های Archimedes Defense و Unplugged Performance با همکاری یکدیگر، سری جدیدی از خودروهای سایبرتراک به نام Sting را معرفی کرده‌اند که برای شرایط سخت و خارج از شبکه طراحی شده‌اند. به گزارش تک ناک،این سری جدید، خودروی سایبر تراک را با اتصال Starlink و ژنراتور سوخت جت برای شارژ کامل باتری تسلا مجهز می‌کند. شرکت... نوشته امنیت بیشتر در شرایط جنگی با خودروی زرهی Sting اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
امنیت بیشتر در شرایط جنگی با خودروی زرهی Sting

شرکت‌های Archimedes Defense و Unplugged Performance با همکاری یکدیگر، سری جدیدی از خودروهای سایبرتراک به نام Sting را معرفی کرده‌اند که برای شرایط سخت و خارج از شبکه طراحی شده‌اند.

به گزارش تک ناک،این سری جدید، خودروی سایبر تراک را با اتصال Starlink و ژنراتور سوخت جت برای شارژ کامل باتری تسلا مجهز می‌کند.

شرکت Archimedes، مستقر در تمکولا، کالیفرنیا، متخصص در طراحی سیستم‌های پیشرانه الکتریکی هیبریدی در بخش هوافضا و مجموعه‌های تولید برق برای کاربردهای دفاعی و دولتی است.

Unplugged Performance، مستقر در هاوتورن، کالیفرنیا، بر ارتقاء و کیت‌های ویژه برای خودروهای تسلا، از جمله بسته‌های تاکتیکی برای نیروهای پلیس  و دولت تمرکز دارد.

ویژگی برجسته این همکاری، AMP Drive G125 است که در بخش frunk  خودروی Sting نصب می‌شود و با ظرفیت ۸۰۰ ولت و شارژ سریع ۱۲۵ کیلووات، قادر است باتری سایبرتراک را در شرایط دشوار خارج از شبکه به طور کامل شارژ کند.

این سیستم با سوخت‌های مختلف مانند Jet A، JP-8، دیزل و بیودیزل کار می‌کند و انعطاف‌پذیری بیشتری برای افزایش دامنه حرکت فراهم می‌کند.

در صورتی که G125 به درستی عمل کند، می‌تواند دامنه سایبرتراک را تا ۶۸۰ مایل (۱۰۹۴ کیلومتر) افزایش دهد که بسیار فراتر از دامنه ۴۷۰ مایل (۷۵۷ کیلومتر) تبلیغ‌شده توسط تسلا است. این امر به رانندگان اجازه می‌دهد تا به مناطق دورافتاده سفر کنند بدون آنکه نگرانی از کمبود انرژی برای بازگشت داشته باشند.

همچنین، برای کسانی که به دنبال طراحی ساده‌تر هستند، مدل پایه‌ای به نام Sting Baja با بدنه‌ای کمتر پیچیده و بسته ارتقایی Invincible ارائه می‌شود که بیشتر بر عملکرد خارج از جاده تمرکز دارد.

شرکت Archimedes بسته فرامرزی Invincible را برای Cybertruck معرفی کرده است که بخش عمده‌ای از بدنه اصلی خودرو را به جز کاپوت و گلگیرهای فیبر کربنی حفظ می کند.

این بسته با تمرکز بر عملکرد خارج از جاده، شامل محافظت از زیر بدنه، تعلیق ارتقا یافته با کیت بالابر، نورپردازی کمکی LED، سپرهای فولادی سنگین و محافظ‌های صخره، پنل‌های MOLLE و چندین ارتقاء دیگر است.

نوار نور LED تعبیه‌شده در کاپوت ممکن است کمی زیاد به نظر برسد، اما این بسته نسبت به مدل‌های بالاتر، کم‌تهاجمی‌تر احساس می‌شود. همچنین این مدل شامل اتصال اینترنت ماهواره‌ای Starlink برای ارتباطات جهانی است.

با مدل میانی «Sting Protector»، ویژگی‌ها به طور قابل توجهی ارتقا می‌یابند. این مدل به یک بانکر شخصی برای Cybertruck تبدیل می‌شود که با پوشش فولادی بولت‌آن، بولت‌آف محافظت شده قادر به مقابله با آتش اسلحه تهاجمی ۷.۶۲ میلی‌متری از «زوایای کلیدی» است.

این ویژگی‌ها آن را برای فرمانروایان جنگ، مجرمان بین‌المللی و اغتشاشگران حرفه‌ای ایده‌آل می‌کند. بسته «Sting Protector» می‌تواند با یا بدون Archimedes AMP Drive G125 سفارش داده شود، بسته به اینکه آیا خریدار نیاز به شارژ مجدد خودرو و ادامه حرکت از محیط‌های خطرناک دارد یا خیر.

شرکت Archimedes مدل پیشرفته Sting APC را برای کسانی که به دنبال مشارکت فعال در مناطق جنگی و ناآرامی‌ها هستند، معرفی کرده است. این مدل با قابلیت محافظت در برابر مین‌ها و مواد انفجاری بداهه (IED) و پوشش فولادی و سرامیکی ارتقا یافته، امنیت بیشتری برای سرنشینان فراهم می‌کند.

این پوشش، که به صورت بولت‌آن و بولت‌آف قابل نصب است، همچنین قادر به مقابله با آتش توپ‌های سنگین ۱۴.۵ میلی‌متری می‌باشد و یک گزینه ایده‌آل برای شرایط سخت و خطرناک به شمار می‌رود.

شرکت Archimedes، که در سال گذشته تأسیس شده است، اعلام کرد که در حال توسعه نسخه Cybertruck G125 است و برنامه‌ریزی کرده تا آن را تا اواخر سال ۲۰۲۵ آماده عرضه کند. با این حال، کامیون‌های زرهی Sting بدون ژنراتور زودتر به بازار عرضه خواهند شد.

نسخه G125 به عنوان جذاب‌ترین بخش این بسته شناخته می‌شود و احتمالاً تنها ویژگی است که برای خریداران غیرنظامی جذابیت دارد.

در حال حاضر، رزرو این مدل با مبلغ ۵۰۰ دلار امکان‌پذیر است، اما اطلاعات دقیقی درباره قیمت نهایی در دسترس نیست. Archimedes اطلاعات قیمت‌گذاری را به دلیل سفارشی بودن ساخت‌ها به‌طور عمومی منتشر نکرده و قیمت‌ها نیز متناسب با نیازهای مشتری متغیر خواهند بود.

نوشته امنیت بیشتر در شرایط جنگی با خودروی زرهی Sting اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow