امکان اشتراک‌گذاری دقیق ویدئو در یوتیوب موبایل فراهم شد

یوتیوب موبایل به کاربران امکان می‌دهد تا هر لحظه‌ی دلخواه از ویدئو را انتخاب کنند و لینک آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارند. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب با اضافه‌کردن قابلیت اشتراک‌گذاری لحظات خاص ویدئوها، تجربه‌ی کاربری را بهبود بخشیده است. این ویژگی جدید که به‌صورت به‌روزرسانی در سطح سرور اعمال شده است، به کاربران اجازه می‌دهد... نوشته امکان اشتراک‌گذاری دقیق ویدئو در یوتیوب موبایل فراهم شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  3
امکان اشتراک‌گذاری دقیق ویدئو در یوتیوب موبایل فراهم شد

یوتیوب موبایل به کاربران امکان می‌دهد تا هر لحظه‌ی دلخواه از ویدئو را انتخاب کنند و لینک آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارند.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب با اضافه‌کردن قابلیت اشتراک‌گذاری لحظات خاص ویدئوها، تجربه‌ی کاربری را بهبود بخشیده است. این ویژگی جدید که به‌صورت به‌روزرسانی در سطح سرور اعمال شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا با انتخاب زمان‌بندی دقیق در ویدئو، لینکی مستقیم به آن قسمت ایجاد کنند و آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است که فرایند اشتراک‌گذاری ویدیو تغییر نکرده است. این ویژگی جدید که با اضافه‌شدن دکمه‌ای به صفحه‌ی اشتراک‌گذاری همراه شده، تجربه‌ی اشتراک‌گذاری ویدئوها را متحول کرده است. پیش‌از‌این، کاربران برای به‌اشتراک‌گذاشتن قسمتی مشخص از ویدئو با محدودیت‌هایی مواجه بودند.

یوتیوب موبایل به کاربران امکان می‌دهد هر لحظه دلخواه از یک ویدیو را انتخاب کرده و لینک آن را با دیگران به اشتراک بگذارن

این ویژگی جدید یوتیوب موبایل از مدتی پیش در‌دسترس کاربران قرار گرفته است. پیش‌ازاین، برای اشتراک‌گذاری قسمتی خاص از ویدئو، کاربران باید از ویژگی «Clip» در گزینه‌ی «Remix»  استفاده می‌کردند که فرایندی زمان‌بر و پیچیده بود و به ساخت کلیپ کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای نیاز داشت. بااین‌حال با این قابلیت جدید، اکنون اشتراک‌گذاری لحظات خاص ویدئوها بسیار ساده‌تر شده است.

نئووین می‌نویسد که درحال‌حاضر، این ویژگی در هند در‌دسترس است. قابلیت مذکور در مواقعی که می‌خواهید لحظه‌ای خاص از ویدئو آموزشی یا کلیپی خنده‌دار را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید، بسیار مفید است.

در دسکتاپ، می‌توانید کد زمانی را به‌صورت دستی وارد کنید یا روی ویدئو راست‌کلیک و گزینه‌ی «کپی‌کردن URL ویدئو در زمان فعلی» را انتخاب کنید. برای تغییر زمان، ابتدا باید نوار جست‌وجو را روی ویدیو اسکرول کنید. سپس ویدیو را متوقف و از منو «اشتراک‌گذاری» برای اشتراک‌گذاری زمان خاص استفاده کنید.

نوشته امکان اشتراک‌گذاری دقیق ویدئو در یوتیوب موبایل فراهم شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow