انتشار گسترده‌تر One UI 6.1.1 برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ

سامسونگ در حال انتشار نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود، یعنی One UI 6.1.1، برای تعداد بیشتری از دستگاه‌های گلکسی است. این به‌روزرسانی امکان دسترسی به ویژگی‌ها و بهبودهای جدید را برای کاربران فراهم می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با پوشش گسترده‌تر دستگاه‌های گلکسی، به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را در‌دسترس کاربران بیشتری قرار داده است. این به‌روزرسانی […] نوشته انتشار گسترده‌تر One UI 6.1.1 برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
انتشار گسترده‌تر One UI 6.1.1 برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ

سامسونگ در حال انتشار نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود، یعنی One UI 6.1.1، برای تعداد بیشتری از دستگاه‌های گلکسی است. این به‌روزرسانی امکان دسترسی به ویژگی‌ها و بهبودهای جدید را برای کاربران فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با پوشش گسترده‌تر دستگاه‌های گلکسی، به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را در‌دسترس کاربران بیشتری قرار داده است. این به‌روزرسانی مبتنی‌بر اندروید ۱۴ با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته، تجربه‌ی کاربری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی را ارتقا می‌دهد.

سامسونگ پس از معرفی نسخه‌ی جدید رابط کاربری اختصاصی خود در‌کنار گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، حالا این به‌روزرسانی را برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌هایش منتشر کرده است. سری گلکسی S23 و سری گلکسی تب S9 و مدل‌های تاشو نسل گذشته از‌جمله دستگاه‌هایی هستند که اکنون می‌توانند از ویژگی‌های جدید این رابط کاربری بهره‌مند شوند. انتشار این به‌روزرسانی در کره‌جنوبی آغاز شده و به‌زودی کاربران سایر مناطق نیز می‌توانند آن را دریافت کنند.

عرضه گسترده‌تر One UI 6.1.1

فون‌آرنا می‌نویسد که دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند؛ ازاین‌قرارند:

  • گلکسی S23
  • گلکسی S23 پلاس
  • گلکسی S23 اولترا
  • گلکسی S23 FE
  • گلکسی زد فلیپ ۵
  • گلکسی زد فود ۵
  • گلکسی تب S9
  • گلکسی تب S9 پلاس
  • گلکسی تب S9 اولترا

سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای سری گلکسی S24 در آمریکا و اروپا و هند، گام بزرگی در جهت هوشمندسازی گوشی‌های خود برداشته است. این به‌روزرسانی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم می‌کند. از‌جمله‌ی این امکانات می‌توان به ترجمه‌ی خودکار متن در PDF‌ها و دستیار هوشمندتر برای یادداشت‌برداری و پاسخ‌های هوشمندانه در چت‌ها اشاره کرد. همچنین، این به‌روزرسانی با جدیدترین وصله‌های امنیتی، امنیت دستگاه شما را تضمین می‌کند.

اگر از کاربران گلکسی در ایالات متحده و اروپا یا هند هستید و دستگاه شما با این به‌روزرسانی سازگار است، می‌توانید برای بررسی و نصب به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به مسیر تنظیمات > نرم‌افزار > به‌روزرسانی‌های سیستم مراجعه کنید. فراموش نکنید که حجم این به‌روزرسانی حدود ۳ گیگابایت است؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم که برای دانلود آن از اتصال اینترنت پایدار استفاده کنید.

نوشته انتشار گسترده‌تر One UI 6.1.1 برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow