انتشار Gemini Live برای دارندگان اشتراک Gemini Advanced

درحال‌حاضر، دستیار صوتی Gemini Live برای کاربران اندروید با اشتراک Gemini Advanced دردسترس است و به‌تدریج برای سایر کاربران عرضه خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طور‌که در کنفرانس Made by Google 2024 اعلام شد، دستیار صوتی Gemini Live برای طیف بیشتری از کاربران در حال انتشار است و امروز شاهد دردسترس قرارگرفتن گسترده‌تر آن در گوشی‌های... نوشته انتشار Gemini Live برای دارندگان اشتراک Gemini Advanced اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
انتشار Gemini Live برای دارندگان اشتراک Gemini Advanced

درحال‌حاضر، دستیار صوتی Gemini Live برای کاربران اندروید با اشتراک Gemini Advanced دردسترس است و به‌تدریج برای سایر کاربران عرضه خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طور‌که در کنفرانس Made by Google 2024 اعلام شد، دستیار صوتی Gemini Live برای طیف بیشتری از کاربران در حال انتشار است و امروز شاهد دردسترس قرارگرفتن گسترده‌تر آن در گوشی‌های پیکسل و سایر گوشی‌های اندرویدی هستیم.

گوگل دستیار صوتی Gemini Live

آیکون Gemini Live به‌شکل موج صدا با جرقه است که در گوشه‌ی پایین سمت راست در برنامه‌ی تمام‌صفحه‌ی جمنای ظاهر می‌شود. پیام آغازین نحوه‌ی «نگه‌داشتن» (Hold) یا «پایان‌دادن» (End) مکالمه را با استفاده از دکمه‌های بزرگ در پایین صفحه توضیح می‌دهد یا با گفتن «توقف» (stop) می‌توانید این کار را انجام دهید.

گوگل اعلام کرده است که Gemini Extensions درحال‌حاضر در حالت Live در‌دسترس نیست؛ اما در آینده برای کنترل تلفن و دسترسی به سایر برنامه‌ها (مانند جیمیل و یوتیوب) از‌طریق صدا می‌توان از آن استفاده کرد. گوگل دستیار صوتی Gemini Live گوگل دستیار صوتی Gemini Live گوگل دستیار صوتی Gemini Live

به‌نقل از 9to5google، رابط کاربری تمام‌صفحه‌ی Gemini Live بسیار عالی است؛ اما می‌توانید از برنامه خارج شوید تا از گوشی‌تان استفاده یا صفحه‌نمایشش را قفل کنید و به صحبت‌کردن ادامه دهید. در این حالت، اعلان «Live with Gemini» را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد «میکروفون روشن است» و دکمه‌ی «پایان حالت لایو» (End Live mode) دارد.

پس از پایان مکالمه، متنی رونویسی‌شده ظاهر می‌شود که شامل درخواست‌ها و پاسخ‌های جمنای است. این متن در فهرست تاریخچه‌ی «Recent» مانند هر چت متنی دیگری به‌نمایش درمی‌آید. با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی «Live» در گوشه، مکالمه را می‌توانید دوباره شروع کنید. گوگل دستیار صوتی Gemini Live گوگل دستیار صوتی Gemini Live گوگل دستیار صوتی Gemini Live

در تنظیمات جمنای، سوئیچی جدید برای «قطع پاسخ‌های لایو» (Interrupt Live responses) وجود دارد. این قابلیتی است که گوگل به آن می‌بالد؛ زیرا کاربران می‌توانند اختیار مکالمه را در دست گیرند.

ناگفته نماند که گزینه‌ی انتخاب صدای جمنای از بین ۱۰ گزینه‌ی موجود نیز دردسترس است که با نام صورت‌های فلکی نام‌گذاری شده‌اند. این صدای جدید در خارج از حالت لایو نیز کاربردی است.

تاکنون، Gemini Live روی دستگاه‌های پیکسل و سامسونگ مشاهده شده و در حال گسترش به دیگر گوشی‌های اندرویدی است. برای استفاده از این دستیار صوتی به اشتراک Gemini Advanced نیاز است و در سراسر جهان از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

نوشته انتشار Gemini Live برای دارندگان اشتراک Gemini Advanced اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow