انجام تراکنش مالی در صرافی‌ های رمز ارزی به شرایط عادی بازگشت

شنیده ها حکایت از آن دارد انجام تراکنش های مالی شامل برداشت و واریز ریالی در صرافی‌ های رمز ارزی پس از وقفه ای کوتاه به حالت عادی بازگشته است. به گزارش تکناک، گفته شده در حال حاضر کاربران می‌توانند بدون مشکل نسبت به واریز و برداشت ریالی دارایی‌های خود اقدام کنند. طبق اعلام صرافی‌ها […] نوشته انجام تراکنش مالی در صرافی‌ های رمز ارزی به شرایط عادی بازگشت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
انجام تراکنش مالی در صرافی‌ های رمز ارزی به شرایط عادی بازگشت

شنیده ها حکایت از آن دارد انجام تراکنش های مالی شامل برداشت و واریز ریالی در صرافی‌ های رمز ارزی پس از وقفه ای کوتاه به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش تکناک، گفته شده در حال حاضر کاربران می‌توانند بدون مشکل نسبت به واریز و برداشت ریالی دارایی‌های خود اقدام کنند.

طبق اعلام صرافی‌ها از جمعه‌شب ساعت ٢١ حساب‌های صرافی‌های رمزارزی به‌تدریج باز شده و در حال حاضر کاربران می‌توانند بدون مشکل نسبت به واریز و برداشت ریالی دارایی‌های خود اقدام کنند.

برخی سایت های خبری پیشتر مدعی شده بودند بانک مرکزی طی اقدامی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی حساب بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی را مسدود کرده بود.

این مسدود شدن حساب صرافی ها از ۴۸ ساعت پیش رسانه ای شده بود.

پیش از این گزارش‌های تاییدنشده حکایت از این داشت که کاربران در واریز مبالغ بیش از ۲۵ میلیون تومان از طریق سامانه شبا به مشکل برخورده‌اند و در تعدادی از صرافی‌ها اصلاً دسترسی به درگاه واریز غیرممکن شده است.

حتی عنوان می شد اگر کاربران بتوانند واریز ریالی به حساب خود انجام بدهند، سامانه شاپرک مانع ورود این مبلغ به صرافی می‌شود.

نوشته انجام تراکنش مالی در صرافی‌ های رمز ارزی به شرایط عادی بازگشت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow