اولین ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16پرو منتشر شد

اولین ویدیوی آنلاین از آنباکسینگ آیفون 16 پرو به تازگی منتشر شده، که جزئیات جدیدی از طراحی بسته‌بندی این محصول پرچمدار اپل را به نمایش گذاشته است. به گزارش تک‌ناک، این ویدیو از آنباکسینگ آیفون 16 پرو طراحی ساده و حداقلی بسته‌بندی این محصول اپل را نشان می‌دهد، که با تمرکز بر حفاظت از محیط […] نوشته اولین ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16پرو منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
اولین ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16پرو منتشر شد

اولین ویدیوی آنلاین از آنباکسینگ آیفون 16 پرو به تازگی منتشر شده، که جزئیات جدیدی از طراحی بسته‌بندی این محصول پرچمدار اپل را به نمایش گذاشته است.

به گزارش تک‌ناک، این ویدیو از آنباکسینگ آیفون 16 پرو طراحی ساده و حداقلی بسته‌بندی این محصول اپل را نشان می‌دهد، که با تمرکز بر حفاظت از محیط زیست انجام شده است.

با توجه به برگزاری رویداد “Its Glowtime توسط اپل، آیفون 16 به عنوان ستاره اصلی این رویداد معرفی و تحسین شد. اما با وجود گذشت مدت زمانی از معرفی رسمی این سری، مدل‌های Pro هنوز به صورت رسمی آنباکس نشده بودند تا اینکه اکنون اولین ویدیو در این زمینه به اشتراک گذاشته شد.

این ویدیوی آنباکسینگ که از طریق شبکه اجتماعی Weibo توسط کاربری به نام Majin Bu منتشر شده است، بسته‌بندی مدل پیشرفته آیفون 16 پرو را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که اپل همچنان به کاهش مواد مصرفی و ساده‌سازی بسته‌بندی محصولات خود ادامه می‌دهد.

در این ویدیو مشخص است که اپل دفترچه راهنما و حتی ابزار خارج‌کننده سیم‌کارت را از جعبه حذف کرده است و دیگر خبری از برچسب‌های نمادین اپل نیست.

سیاست‌های زیست‌محیطی اپل و بسته‌بندی حداقلی

اپل در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا بسته‌بندی‌های خود را هر چه بیشتر با محیط زیست سازگار کند.

حذف لوازم جانبی غیرضروری و کاهش حجم بسته‌بندی از جمله اقداماتی است که در راستای کاهش ضایعات الکترونیکی و پلاستیکی صورت گرفته است.

این تغییرات در بسته‌بندی آیفون ۱۶ نیز به چشم می‌خورد، به طوری که تنها لوازم جانبی همراه این مدل، کابل USB-C است.

این کابل جایگزین کابل‌های قبلی شده است و همگام با سیاست‌های جدید اپل در زمینه استفاده از بسته‌بندی‌های بدون پلاستیک می‌باشد، که قرار است تا سال آینده به صورت کامل اجرایی شود.

آیفون 16 پرو با قابلیت‌های جدید و به‌روزرسانی‌های چشمگیر

علاوه بر بسته‌بندی، مشخصات داخلی آیفون 16 پرو نیز توجه کاربران و طرفداران اپل را به خود جلب کرده است.

این مدل‌ها با صفحه نمایش بزرگ‌تر و حاشیه‌های نازک‌تر، سیستم دوربین بهبودیافته و چیپ قدرتمند A17 Pro عرضه می‌شوند.

این به‌روزرسانی‌ها باعث شده‌اند تا آیفون 16 پرو به عنوان یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال معرفی شود.

تقاضای بالای مدل‌های آیفون 16 پرو و پرو مکس باعث شده که عرضه رسمی آنها با تأخیر مواجه شود و انتظار می‌رود که در ماه اکتبر به بازار عرضه شوند.

این در حالی است که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ و ۱۶ Plus نیز به دلیل استقبال زیاد کاربران، ممکن است با تأخیر وارد بازار شوند.

نوشته اولین ویدیوی آنباکسینگ آیفون 16پرو منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow