اولین گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 هفته آینده عرضه می‌شود

در ماه ژوئیه سال جاری (تیر 1403)، کوالکام تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 را معرفی کرد و هدف اصلی آن ارائه این تراشه در گوشی‌های 5G با قیمت بسیار مناسب بود. این تراشه برای دستگاه‌های اقتصادی و ارزان قیمت طراحی شده و می‌تواند تحول بزرگی در بازار گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه ایجاد کند. پس […]

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  2
اولین گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 هفته آینده عرضه می‌شود

در ماه ژوئیه سال جاری (تیر 1403)، کوالکام تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 را معرفی کرد و هدف اصلی آن ارائه این تراشه در گوشی‌های 5G با قیمت بسیار مناسب بود. این تراشه برای دستگاه‌های اقتصادی و ارزان قیمت طراحی شده و می‌تواند تحول بزرگی در بازار گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه ایجاد کند. پس از معرفی این تراشه، شرکت شیائومی تأیید کرد اولین گوشی هوشمندی که از این تراشه استفاده می‌کند را عرضه خواهد کرد. با دیجی رو همراه باشید.

اکنون به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از گوشی وعده داده شده شیائومی باقی نمانده است. اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 4s نسل 2 قرار است در تاریخ 16 اکتبر 2024 (25 مهر) در رویداد India Mobile Congress معرفی شود. این تاریخ به زودی فرا می‌رسد و انتظار می‌رود که گوشی مورد نظر ابتدا در بازار هند به فروش برسد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره مدل و ویژگی‌های این دستگاه منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 بر روی گوشی‌های ارزان قیمت تمرکز دارد، احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی از سری ردمی شیائومی باشد.

ردمی به عنوان یکی از برندهای محبوب و اقتصادی شیائومی شناخته می‌شود و تاکنون گوشی‌های متعددی را با قیمت‌های مناسب و با ویژگی‌های خوب روانه بازار کرده است. با توجه به قیمت پایین این تراشه و هدف‌گذاری کوالکام برای عرضه گوشی‌های 5G اقتصادی، می‌توان انتظار داشت که گوشی جدیدی از سری ردمی 13 معرفی شود. در حال حاضر، مدل ردمی 13C در بازار هند با قیمتی کمتر از 10,000 روپیه (120 دلار) موجود است، اما این مدل از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6100 پلاس بهره می‌برد. بنابراین، ممکن است مدل جدیدی که قرار است هفته آینده معرفی شود، نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از همین مدل باشد، ولی این بار با تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2.

اسنپدراگون 4s نسل 2

کوالکام با عرضه تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 قصد دارد گوشی‌های 5G را با قیمت مناسب‌تر در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد. این تراشه احتمالاً به گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده این قابلیت را می‌دهد که از فناوری 5G پشتیبانی کنند، بدون اینکه هزینه‌های تولید و در نتیجه قیمت نهایی محصول به طرز قابل توجهی افزایش یابد. به همین دلیل، انتظار می‌رود گوشی‌های مجهز به این تراشه در بازار هند و سایر بازارهای در حال توسعه با استقبال خوبی روبرو شوند.

با نزدیک شدن به تاریخ 16 اکتبر (25 مهر)، علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و به خصوص گوشی‌های هوشمند اقتصادی، بی‌صبرانه منتظر معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 هستند. اگر چه هنوز جزئیات دقیقی درباره این گوشی منتشر نشده، اما با توجه به تمرکز شیائومی بر روی گوشی‌های مقرون به صرفه، می‌توان پیش‌بینی کرد که این گوشی یکی از مدل‌های اقتصادی ردمی باشد که به زودی روانه بازار خواهد شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow