اوپو Find X8 و X8 Pro با دکمه دوربین مشابه آیفون ۱۶ معرفی شدند

اوپو Find X8 و X8 Pro با پردازنده قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ و دوربین‌های بهبودیافته و دکمه دوربین مشابه آیفون ۱۶ رونمایی شدند. به‌گزارش تک‌ناک، اوپو پس از هفته‌ها انتظار، از سری Find X8پرده برداشت. این گوشی‌ها که در ابتدا به‌صورت انحصاری در چین عرضه شده‌اند، قرار است به‌زودی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند. […] نوشته اوپو Find X8 و X8 Pro با دکمه دوربین مشابه آیفون ۱۶ معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
اوپو Find X8 و X8 Pro با دکمه دوربین مشابه آیفون ۱۶ معرفی شدند

اوپو Find X8 و X8 Pro با پردازنده قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ و دوربین‌های بهبودیافته و دکمه دوربین مشابه آیفون ۱۶ رونمایی شدند.

به‌گزارش تک‌ناک، اوپو پس از هفته‌ها انتظار، از سری Find X8پرده برداشت. این گوشی‌ها که در ابتدا به‌صورت انحصاری در چین عرضه شده‌اند، قرار است به‌زودی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند. این سری از گوشی‌ها شامل مدل استاندارد Find X8 و مدل پیشرفته Find X8 Pro است که هر دو با ویژگی‌های پیشرفته معرفی شده‌اند.

اوپو Find X8

جزئیات فنی و ویژگی‌ها


گوشی‌های سری Find X8 با پردازنده دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک عرضه شده‌اند. این غول فناوری چینی در ساخت دوربین‌های پرچم‌داران جدیدش با شرکت سوئدی Hasselblad همکاری کرده است. اوپو اعلام کرده است که Find X8 و Find X8 Pro از شارژ سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. این دو گوشی به‌ترتیب گواهی‌های IP68 و IP69 را نیز دریافت کرده‌اند.

سری Find X8 از لوازم جانبی مغناطیسی OPPO Mag پشتیبانی می‌کند که با قاب اختیاری در‌دسترس است. این لوازم شامل پاور‌بانک بسیار نازک و پاور‌بانک ۸۰ واتی با ظرفیت ۲۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی با فن خنک‌کننده است.

قابلیت‌های نرم‌افزاری و دوربین

اوپو Find X8 Pro


رابط کاربری Color OS 15 امکانات نرم‌افزاری جدیدی را برای سری جدید Find X8 اوپو به‌همراه دارد که برای علاقه‌مندان به عکاسی جذاب است. از‌جمله این امکانات می‌توان به ابزار حذف بازتاب عکس‌ها و قابلیت Shadowless Snapshot اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با بالا‌بردن دست خود و بدون استفاده از حالت اختصاصی اسنپ‌شات، عکس‌های بدون تاری بگیرد. اوپو این قابلیت را با گوشی آیفون ۱۶ پرو مکس مقایسه کرده است.

مدل استاندارد اوپو Find X8 به صفحه‌نمایش اولد ۶/۵۹ اینچ و باتری ۵,۶۳۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شده است. این مدل با ضخامت ۷/۸۵ میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرم، یکی از نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار به‌‌شمار می‌آید. همچنین این مدل به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری مجهز است.

مدل Find X8 Pro با صفحه‌نمایش میکرو اولد منحنی ۶/۷۸ اینچ و باتری ۵,۹۱۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شده است. این مدل درزمینه دوربین نیز ویژگی‌های برتری دارد؛ از‌جمله دو دوربین پریسکوپی با زوم ۳ و ۶ برابری و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه. همچنین، این گوشی در پنل جلویی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

دکمه شاتر به سبک اپل


به‌نقل از Android Authority، یکی از ویژگی‌های جدید سری اوپو Find X8، دکمه شاتر دوربین به سبک اپل است که برای اولین‌بار در یک گوشی اندرویدی به‌کار گرفته شده است. این دکمه چندکاره به کاربر اجازه می‌دهد تا با فشار برای عکس گرفتن و با کشیدن برای بزرگنمایی و کوچک‌نمایی استفاده کند.

اوپو Find X8


دسترسی و قیمت

اوپو در بیانیه‌ای اعلام کرده که سری Find X8 به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها در چین با قیمت پایه ۴,۱۹۹ یوان (معادل حدود ۵۹۰ دلار) برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود. مدل پایه Find X8 Pro نیز با قیمت ۵,۲۹۹ یوان (معادل حدود ۷۴۵ دلار) فروخته می‌شود. ناگفته نماند که نسخه‌های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی این گوشی‌ها نیز موجود است.

نوشته اوپو Find X8 و X8 Pro با دکمه دوربین مشابه آیفون ۱۶ معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow