اپل تست فلایت را با دعوت‌نامه‌های بازطراحی‌شده و ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کرد

با به‌روزرسانی تست فلایت (TestFlight) اپل، توسعه‌دهندگان می‌توانند آزمایش‌کنندگان مناسب‌تری انتخاب کنند و آزمایش‌کنندگان هم اطلاعات بیشتری درباره اپلیکیشن‌ها دریافت می‌کنند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل با به‌روزرسانی‌های جدید خود در iOS 18 که به‌کمک Apple Intelligence برای مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود، تغییرات عمده‌ای را در پلتفرم آزمایش اپلیکیشن خود برای توسعه‌دهندگان، یعنی تست فلایت (TestFlight)، […] نوشته اپل تست فلایت را با دعوت‌نامه‌های بازطراحی‌شده و ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
اپل تست فلایت را با دعوت‌نامه‌های بازطراحی‌شده و ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کرد

با به‌روزرسانی تست فلایت (TestFlight) اپل، توسعه‌دهندگان می‌توانند آزمایش‌کنندگان مناسب‌تری انتخاب کنند و آزمایش‌کنندگان هم اطلاعات بیشتری درباره اپلیکیشن‌ها دریافت می‌کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل با به‌روزرسانی‌های جدید خود در iOS 18 که به‌کمک Apple Intelligence برای مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود، تغییرات عمده‌ای را در پلتفرم آزمایش اپلیکیشن خود برای توسعه‌دهندگان، یعنی تست فلایت (TestFlight)، اعمال کرده است. این تغییرات شامل بهبود کنترل توسعه‌دهندگان بر فرایند دعوت به نسخه‌های بتا و معیارهای جدید برای ارزیابی موفقیت آزمایش‌ها است.

توسعه‌دهندگان با این به‌روزرسانی‌ها توانایی بیشتری برای مدیریت افرادی خواهند داشت که به نسخه بتا می‌پیوندند. همچنین، نحوه اشتراک‌گذاری ویژگی‌های جدید اپلیکیشن با آزمایش‌کنندگان را می‌توانند راحت‌تر مدیریت و معیارهای مرتبط با موفقیت نسخه بتا را بررسی کنند؛ از‌جمله تعداد افرادی که دعوت‌نامه‌ها را مشاهده و قبول کرده‌اند و دلایل ردکردن دیگران را نیز ارزیابی کنند.

تک‌کرانچ می‌نویسد که این تغییرات به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بتاهای خود را به‌صورت هدفمندتری اجرا و بازخورد بیشتری پیش از انتشار عمومی اپلیکیشن در اپ‌استور دریافت کنند. برای آزمایش‌کنندگان نیز دعوت‌نامه‌های جدید اطلاعات جامع‌تری از اپلیکیشن ارائه می‌دهند تا آن‌ها بتوانند با اطلاعات بیشتری تصمیم بگیرند که می‌خواهند به گروه آزمایش بپیوندند یا خیر.

تست فلایت اپل

دعوت‌نامه‌های جدید ویژگی‌ها یا محتوای تازه‌ای را برجسته می‌کنند که به اپلیکیشن یا بازی افزوده می‌شود. این امکان نیز وجود دارد که آزمایش‌کنندگان را به امتحان اپلیکیشن ترغیب کنند. علاوه‌بر‌این، اپل اعلام کرده است که نسخه‌های بتای اپلیکیشن‌هایی که قبلاً برای انتشار در اپ‌استور تأیید شده‌اند، می‌توانند شامل اسکرین‌شات‌ها و دسته‌بندی اپلیکیشن همراه با دعوت‌نامه باشند. این اقدام باعث می‌شود تا تجربه آزمایش بتا شبیه به دانلود اپلیکیشن از اپ‌استور باشد و رقابت با پلتفرم‌های آزمایش جایگزین نظیر Airport و Departures را تقویت کند.

قابلیت‌های جدید تست فلایت اپل به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا معیارهایی برای انتخاب آزمایش‌کنندگان خود تعیین کنند و گروه‌های آزمایش را به مخاطبان خاصی محدود کنند. با‌توجه‌به اینکه TestFlight حداکثر ۱۰,۰۰۰ دعوت‌نامه ارائه می‌دهد، این ویژگی می‌تواند به توسعه‌دهندگان کمک کند تا مطمئن شوند افرادی که به نسخه بتا دسترسی دارند، واقعاً بخشی از مخاطبان هدف باشند.

همچنین، لینک‌های عمومی جدید ارسال دعوت‌نامه‌ها به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا معیارهای جدیدی مانند تعداد آزمایش‌کنندگان واجد‌شرایط را بررسی و بازخوردهای دقیق‌تری از کاربران دریافت کنند.

نوشته اپل تست فلایت را با دعوت‌نامه‌های بازطراحی‌شده و ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow