ایرانسل پربازدیدترین برند ایرانی

گزارش دیتاک با عنوان «۱۰۰ برند پربازدید ایرانی» به بررسی حضور و عملکرد برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ پرداخته است. به گزارش داتیکا و بر اساس این گزارش، ایرانسل با مجموع ۵.۴ میلیارد بازدید محتوای مرتبط با نام برند، به‌عنوان پربازدیدترین برند ایرانی شناخته شده است. پس از آن، همراه اول و... The post ایرانسل پربازدیدترین برند ایرانی appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  3
ایرانسل پربازدیدترین برند ایرانی

گزارش دیتاک با عنوان «۱۰۰ برند پربازدید ایرانی» به بررسی حضور و عملکرد برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ پرداخته است.

به گزارش داتیکا و بر اساس این گزارش، ایرانسل با مجموع ۵.۴ میلیارد بازدید محتوای مرتبط با نام برند، به‌عنوان پربازدیدترین برند ایرانی شناخته شده است. پس از آن، همراه اول و رایتل در رتبه‌های بعدی قرار دارند و این داده‌ها نشان می‌دهد که ۵۷.۶ درصد از سهم بازدیدهای برندها متعلق به صنعت مخابرات و خدمات اینترنتی است.

طبق آمار ارائه‌شده، اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر فعال ایرانی، نقش مهمی در تعامل برندها با مخاطبان ایفا می‌کند. در این میان، فروشگاه افق کوروش با ۲ میلیون فالوئر، بالاترین تعداد دنبال‌کنندگان را در میان کسب‌وکارهای ایرانی دارد؛ به‌عبارتی، حدود ۶.۵٪ از کاربران ایرانی اینستاگرام، برندهای پرفالوئر داخلی را دنبال می‌کنند.

The post ایرانسل پربازدیدترین برند ایرانی appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow