ایلان ماسک اختلالات جهانی را با یک واکنش تمسخرآمیز پاسخ داد

سرویس‌های شرکت مایکروسافت با اختلال های سراسری جهانی ارتباط مستقیم داشته است. اختلال در سرویس‌های مایکروسافت باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها از قبیل شرکت‌های حمل و نقل، بهداشتی و رسانه‌ای با مشکلات عدیده ای مواجه شوند. در این بین ایلان ماسک نسبت به این اختلالات جهانی واکنش تمسخرآمیز نشان داده است. به گزارش سرویس […] منبع خبر ایلان ماسک اختلالات جهانی را با یک واکنش تمسخرآمیز پاسخ داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۱ تیر , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
ایلان ماسک اختلالات جهانی را با یک واکنش تمسخرآمیز پاسخ داد

سرویس‌های شرکت مایکروسافت با اختلال های سراسری جهانی ارتباط مستقیم داشته است. اختلال در سرویس‌های مایکروسافت باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها از قبیل شرکت‌های حمل و نقل، بهداشتی و رسانه‌ای با مشکلات عدیده ای مواجه شوند. در این بین ایلان ماسک نسبت به این اختلالات جهانی واکنش تمسخرآمیز نشان داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشکلات مربوط به سیستم عامل ویندوز در سطح جهان به شرکت امنیت سایبری Crowdstrike تعلق داشته است. این شرکت در بیانیه خود در وب سایت شخصی اعلام کرد از گزارش‌های مبنی بر خرابی ویندوز مایکروسافت آگاه است.

کریس استوکل واکر از روزنامه نگاران فناوری پس از ایجاد اختلالات سراسری و سردرگمی هزاران کارمند در سراسر جهان اعلام کرد این اختلال بزرگ سرویس های مایکروسافت با به روز رسانی آنتی ویروس فالکون از شرکت Crowdstrike ارتباط داشته است. مایکروسافت نیز در شبکه اجتماعی ایکس مشکلات مربوط به کاربران را تایید کرد و سپس اعلام کرد در حال بررسی مشکل هستند تا بتوانند امکان دسترسی کاربران به برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف مایکروسافت را فراهم کنند.

پس از این موضوع ایلان ماسک در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس که به خود او تعلق دارد از یک میم برای واکنش تمسخرآمیز در زمان ایجاد اختلالات سراسری سرویس‌های مایکروسافت استفاده کرده است. وی در تصویر به کار برده سرویس‌های مایکروسافت را نشان می‌دهد که با مشکل مواجه شدند و شبکه اجتماعی ایکس بدون مشکل در حال مشاهده این منظره است. همچنین وی در پست خود نوشته بود همه چیز به مشکل خورده اما اپلیکیشن ایکس هنوز به کار خود ادامه می‌دهد.

همچنین ایلان ماسک در پست دیگری، یکی از پست‌های قبلی مربوط به سال ۲۰۲۱ را که پیش از این منتشر کرده بود مجدداً منتشر کرد. در این پست Macrohard >> Microsoft به جای کلمه سافت به معنای نرم از واژه هارد به معنای سخت در عبارت مایکروسافت استفاده شده بود.

منبع خبر ایلان ماسک اختلالات جهانی را با یک واکنش تمسخرآمیز پاسخ داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow