اینستاگرام کارت‌های پروفایل دیجیتال جدیدش را معرفی کرد

اینستاگرام با معرفی کارت های پروفایل جدید، راهی جذاب و تعاملی برای معرفی حساب کاربری خود به دیگران فراهم کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام با ارائه قابلیتی جدید، به کاربران امکان می‌دهد تا حساب‌های کاربری خود را با استفاده از کارت‌های پروفایل دیجیتال به‌اشتراک بگذارند. این ویژگی جدید به‌جای استفاده از روش قدیمی اشتراک‌گذاری اینستاگرام […] نوشته اینستاگرام کارت‌های پروفایل دیجیتال جدیدش را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  1
اینستاگرام کارت‌های پروفایل دیجیتال جدیدش را معرفی کرد

اینستاگرام با معرفی کارت های پروفایل جدید، راهی جذاب و تعاملی برای معرفی حساب کاربری خود به دیگران فراهم کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام با ارائه قابلیتی جدید، به کاربران امکان می‌دهد تا حساب‌های کاربری خود را با استفاده از کارت‌های پروفایل دیجیتال به‌اشتراک بگذارند. این ویژگی جدید به‌جای استفاده از روش قدیمی اشتراک‌گذاری اینستاگرام Handle، به کاربران کمک می‌کند تا کارت دیجیتال شامل تصویر پروفایل و بیوگرافی و سایر اطلاعات را به‌اشتراک بگذارند.

این کارت پروفایل دوطرفه که به‌عنوان کارت ویزیت دیجیتال برای حساب اینستاگرام عمل می‌کند، شامل کد QR می‌شود که به‌همراه اینستاگرام Handle شما و سایر اطلاعات موجود در پروفایل مانند تصویر و بیوگرافی قابلیت نمایش دارد. با اسکن این کد QR، دوستان یا همکاران شما می‌توانند به‌راحتی به پروفایلتان دسترسی پیدا و شما را دنبال کنند.

علاوه‌بر اطلاعات اولیه، کاربران می‌توانند با افزودن لینک‌های شخصی خود و آهنگ دلخواه به کارت پروفایل، جذابیت بیشتری به آن ببخشند. امکان تغییر تصویر پس‌زمینه کارت نیز از دیگر ویژگی‌های این قابلیت جدید است که به شخصی‌سازی بیشتر کارت‌ها کمک می‌کند.

اینستاگرام با معرفی کارت‌های پروفایل جدید، راهی جذاب و تعاملی برای معرفی حساب کاربری خود به دیگران فراهم کرده است.


این ویژگی جدید اینستاگرام نه‌تنها اشتراک‌گذاری حساب‌های کاربری را آسان‌تر کرده است؛ بلکه به‌نظر می‌رسد که برای سازندگان محتوا و کسانی مفید باشد که با کسب‌وکارها یا همکاران مختلف در تعامل هستند. کارت‌های پروفایل می‌توانند به‌عنوان راهی جامع و کارآمد برای ارائه اطلاعات تماس و سایر لینک‌های مرتبط به دیگران استفاده شوند.

به‌نقل از ورج، کاربران برای دسترسی به کارت پروفایل خود، کافی است به پروفایل اینستاگرامشان مراجعه و گزینه Share Profile را انتخاب کنند. با استفاده از آیکون مداد در گوشه بالا سمت راست صفحه، امکان ویرایش عناصر مختلف کارت پروفایل فراهم شده است. سپس کاربران می‌توانند از‌طریق گزینه‌های موجود در پایین صفحه، پروفایل خود را با دوستان به‌اشتراک بگذارند یا آن را دانلود و در پلتفرم‌های دیگر منتشر کنند.

همچنین اینستاگرام گزینه‌ای به نام Add to Story را ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کارت پروفایل خود را به استوری اضافه کنند و به‌شکل چرخشی و دوطرفه نمایش دهند. این ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا با روشی جذاب‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر حساب‌های کاربری خود را به‌اشتراک بگذارند. ابزار مذکور احتمالاً به ابزاری پرطرفدار برای کاربران و سازندگان محتوا تبدیل خواهد شد.

نوشته اینستاگرام کارت‌های پروفایل دیجیتال جدیدش را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow