این ابزار هوش مصنوعی ایرانی امضای جعلی را تشخیص می دهد

یک شرکت فناور ایرانی موفق به ابداع ابزارهوش مصنوعی شده است که می تواند با دقت بالا امضای جعلی را تشخیص دهد. به گزارش تکناک، با توجه به قابلیت های ویژه این ابزار محصول این شرکت دانش بنیان در بانک مرکزی کاربردی شده است. ابوالفضل تذری، مدیرعامل این شرکت گفت: از جمله مجموعه های فناور […] نوشته این ابزار هوش مصنوعی ایرانی امضای جعلی را تشخیص می دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  3
این ابزار هوش مصنوعی ایرانی امضای جعلی را تشخیص می دهد

یک شرکت فناور ایرانی موفق به ابداع ابزارهوش مصنوعی شده است که می تواند با دقت بالا امضای جعلی را تشخیص دهد.

به گزارش تکناک، با توجه به قابلیت های ویژه این ابزار محصول این شرکت دانش بنیان در بانک مرکزی کاربردی شده است.

ابوالفضل تذری، مدیرعامل این شرکت گفت: از جمله مجموعه های فناور هستیم که تمامی کسب و کار ما مبتنی بر هوش مصنوعی است و محصولات متنوعی برای کاربردهای مختلف به تولید رساندیم.

وی یکی از محصولات تولید شده این شرکت را تشخیص امضای جعلی دانست و اظهار کرد: از روی اسناد مختلفی که وجود دارد، می‌توانیم اصل و یا جعلی بودن امضا را تشخیص دهیم حتی اگر امضای جعل شده بسیار شبیه امضای اصل باشد و از نظر ظاهری هیچ تفاوتی نداشته باشد.

تشخیص امضای جعلی بر اساس لرزش دست

تذری، افزود: ابزار هوش مصنوعی‌ که ما طراحی کردیم، بر اساس لرزش دست و میزان فشار دست بر روی خودکار قادر به تشخیص است. این محصول در بانک مرکزی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل این شرکت کاربرد این محصول را در حوزه آگاهی و پلیس دانست.

سالیانه پرونده های مختلفی مبنی بر جعل امضا و سوء استفاده های مرتبط با آن در محاکم قضایی تشکیل می شود که این ابزار می تواند با کمک به شناسایی دقیق امضاهای جعل شده نقشی موثر در تشخیص جرایم داشته باشد.منبع:ایسنا

نوشته این ابزار هوش مصنوعی ایرانی امضای جعلی را تشخیص می دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow