بازار رمزارزها گوش‌به‌زنگ جلسه سرنوشت ساز رئیس SEC با کنگره آمریکا

فعالان بازارهای مالی و رمزارزها، بی‌صبرانه منتظر خروجی نشست گری گنسلر، سکان‌دار کمیسیون بورس و اوراق بهادار با نمایندگان مجلس سنای آمریکا هستند. به‌ گزارش تک‌ناک و به‌ نقل از رسانه کریپتودنس، قرار است به‌ زودی رئیس جنجالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در کمیته خدمات مالی و بانکداری سنا حاضر شود و […] نوشته بازار رمزارزها گوش‌به‌زنگ جلسه سرنوشت ساز رئیس SEC با کنگره آمریکا اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  4
بازار رمزارزها گوش‌به‌زنگ جلسه سرنوشت ساز رئیس SEC با کنگره آمریکا

فعالان بازارهای مالی و رمزارزها، بی‌صبرانه منتظر خروجی نشست گری گنسلر، سکان‌دار کمیسیون بورس و اوراق بهادار با نمایندگان مجلس سنای آمریکا هستند.

به‌ گزارش تک‌ناک و به‌ نقل از رسانه کریپتودنس، قرار است به‌ زودی رئیس جنجالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در کمیته خدمات مالی و بانکداری سنا حاضر شود و پاسخگوی سناتورهای ایالات متحده درباره چالش‌های پیش روی نهاد متبوع خود در مورد بازار رمزارزها باشد.

شماری از ناظران اعتقاد دارند که مدیریت گنسلر بر مهم‌ترین نهاد ناظر مالی ایالات متحده با انتقادهای فراوانی از سوی سران احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه مواجه است.

فعالان بازار رمزارزها منتظر نتیجه جلسه رئیس SEC در کنگره آمریکا

با نزدیک‌شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، انتظار می‌رود که سناتورها، گنسلر رو در مورد موضوعات مختلف به چالش بکشند.

از میان موضوعات می‌توان به مقررات وضع‌شده در حوزه بازار رمزارزها و رسیدگی به پرونده‌های کلاهبرداری از جمله صرافی اف‌تی‌ایکس اشاره کرد.

به‌ تازگی، مدیر ارشد امور حقوقی صرافی کوین‌بیس با انتقاد از مواضع کمیسیون بورس آمریکا در قبال رمزارزها گفته بود که طبقه‌بندی ارزهای دیجیتال به‌ عنوان اوراق بهادار، ضربه مهلکی به این پدیده نوپا وارد می‌کند.

ران هاموند، مدیر یکی از تشکل‌های مردمی فعال در حوزه بلاک چین نیز بر این باور است که سناتورهایی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، گنسلر را به چالش خواهند کشید.

او می‌گوید که دور جدید جلسات گفت‌وشنود گنسلر با سناتورها با جلسات پیشین او متفاوت خواهد بود، چرا که گنسلر در وهله اول بخش بزرگی از حامیان خود را از دست داده و دوم اینکه سیاست‌های او در SEC به مذاق بسیاری از فعالان صنعت رمزارزها خوش نیامده است.

این نخستین باری است که گنسلر همراه با دیگر اعضای هیئت رئيسه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در جلسه استماع کنگره شرکت می‌کند.

انتظار می‌رود رهبران حزب دموکرات همچنان بر طبل حمایت از گنسلر بکوبند، اما جمهوری‌خواهان سرسختانه بر این باور هستند که گنسلر نتوانسته است آنچنان که باید و شاید از پس مدیریت عالی‌ترین نهاد ناظر بازارهای مالی ایالات متحده بربیاید.

نوشته بازار رمزارزها گوش‌به‌زنگ جلسه سرنوشت ساز رئیس SEC با کنگره آمریکا اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow