با این دمبل‌های هوشمند راحت‌تر ورزش کنید

شرکت Julu دمبل‌های هوشمندی ساخته است، که دارای قابلیت‌های نوآورانه برای انجام تمرینات ورزشی و بهبود تجربه کاربران هستند. به گزارش تک‌ناک، این دمبل‌ها مجهز به حسگرهای داخلی هستند که حرکت و قدرت کاربر را اندازه‌گیری می‌کنند و اطلاعات دقیقی را از تمرینات به نمایش می‌گذارند. همچنین از طریق اتصال به اپلیکیشن موبایل، کاربران می‌توانند... نوشته با این دمبل‌های هوشمند راحت‌تر ورزش کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
با این دمبل‌های هوشمند راحت‌تر ورزش کنید

شرکت Julu دمبل‌های هوشمندی ساخته است، که دارای قابلیت‌های نوآورانه برای انجام تمرینات ورزشی و بهبود تجربه کاربران هستند.

به گزارش تک‌ناک، این دمبل‌ها مجهز به حسگرهای داخلی هستند که حرکت و قدرت کاربر را اندازه‌گیری می‌کنند و اطلاعات دقیقی را از تمرینات به نمایش می‌گذارند.

همچنین از طریق اتصال به اپلیکیشن موبایل، کاربران می‌توانند پیشرفت خود را دنبال و برنامه‌های تمرینی سفارشی دریافت کنند.

در دنیای تناسب اندام، تمرینات با وزنه برای خیلی از ورزشکاران کاری دشوار است، اما مطالعات ثابت کرده‌اند که حتی تمرینات قدرتی سبک می‌توانند متابولیسم بدن را برای کاهش وزن تسریع، از زوال عضلانی جلوگیری و در تنظیم خواب شبانه کمک کنند و به طور کلی در این موارد از فعالیت‌های هوازی بهتر هستند.

با وجود این، انجام تمرینات قدرتی و کار با وزنه و دمبل مشکلات خاص خود را از قبیل جابه‌‌جایی دائمی دمبل‌ها در باشگاه، عوض کردن دمبل با توجه به وزن آن و حمل کردن آنها طی تمرین دارد.

دمبل‌های هوشمند Julu با قابلیت تنظیم فوری در همین راستا طراحی شده‌اند.

برخلاف دمبل‌های قابل تنظیم قبلی این شرکت که از فعال‌سازی صوتی و سیستم موتوری تنظیم وزن استفاده می‌کردند، Julu در دمبل‌های هوشمند جدید خود روی یک پلتفرم دیجیتال کار کرده است، به این معنی که کاربر هنگام جابه‌جایی وزنه‌ها خسته نخواهد شد.

کاربر به سادگی وزن مورد نیاز خود را از طریق یک پنل LCD یا از طریق برنامه گوشی هوشمند وصل می‌کند و وزن دمبل‌ به سرعت و به طور خودکار اضافه یا کم می‌شود.

در حالی که این شرکت هنوز در حال تنظیم دقیق برنامه iOS برای راه‌اندازی است، این دمبل‌های هوشمند در پلتفرم اندروید به‌ طور دقیق کار می‌کنند.

تمرینات قدرتی راحت با دمبل‌های هوشمند Julu

یک دمبل Julu دارای محدوده وزنی از 2.7 کیلوگرم تا 16.3 کیلوگرم است.

در همین راستا برای افرادی که فقط می‌توانند تمرینات سبک انجام دهند یا می‌خواهند به آرامی قدرت و استقامت خود را افزایش دهند، این دمبل‌های هوشمند ایدئال هستند.

دمبل‌های هوشمند Julu معرفی شدند

هر وزنه دارای مکانیزم قفل منحصربه‌فرد است، به این معنی که هرگز هنگام بلند کردن شل نمی‌شود و می‌توانید به تنظیمات فوری برای برداشتن دمبل با خیال راحت اعتماد کنید.

همچنین دمبل‌ها با ردیابی داده‌ها در زمان واقعی ارائه می‌شوند، بنابراین از طریق برنامه، پیشرفت‌های فعلی و تاریخی خود را مشاهده خواهید کرد.

این دمبل‌های هوشمند کالری سوزانده شده و آمارهای دیگری را که به شما کمک می‌کنند بهترین استفاده را از عملکرد خود داشته باشید، ردیابی می‌کنند.

علاوه بر این، شرکت Julu این دمبل‌های هوشمند را با مواد سازگار با محیط‌ زیست ساخته است و دارای یک نوار ضد لغزش هستند.

همچنین به دلیل اندازه جمع و جور می‌توان آنها را بسیار راحت‌تر از وزنه‌های قابل تغییر دستی یا مجموعه‌های متعدد دمبل در جای خود قرار داد.

در حال حاضر شرکت Julu یک تخفیف 40 درصدی در کمپین Kickstarter خود ارائه می‌کند و یک ست از این دمبل‌های هوشمند 239 دلار آمریکا قیمت دارد.

این دمبل‌ها هر کدام با وزنه‌ها و پایه، همچنین یک کابل USB-C و کتابچه راهنما به کاربر ارائه می‌شود.

 

نوشته با این دمبل‌های هوشمند راحت‌تر ورزش کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow