برای اولین‌بار امکان تغییر آدرس ایمیل آی‌کلاد در iOS 18.1 فراهم می‌شود

اپل در آپدیت جدید سیستم‌عامل iOS 18.1 برای نخستین‌بار امکان تغییر یا حذف ایمیل آی‌کلاد را برای کاربران فراهم می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 18.1 با قابلیتی کاربردی منتشر شده است که کاربران اپل می‌توانند ازطریق آن آدرس ایمیل اصلی مرتبط با حساب اپل خود را به‌راحتی تغییر دهند. این تغییر که در […] نوشته برای اولین‌بار امکان تغییر آدرس ایمیل آی‌کلاد در iOS 18.1 فراهم می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
برای اولین‌بار امکان تغییر آدرس ایمیل آی‌کلاد در iOS 18.1 فراهم می‌شود

اپل در آپدیت جدید سیستم‌عامل iOS 18.1 برای نخستین‌بار امکان تغییر یا حذف ایمیل آی‌کلاد را برای کاربران فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 18.1 با قابلیتی کاربردی منتشر شده است که کاربران اپل می‌توانند ازطریق آن آدرس ایمیل اصلی مرتبط با حساب اپل خود را به‌راحتی تغییر دهند. این تغییر که در بخش تنظیمات قرار دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا ایمیل اصلی خود که در موقعیت‌های مختلفی مانند همکاری در اسناد و ارسال دعوت‌نامه‌های تقویمی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات مشهود است، به‌سادگی مدیریت کنند.

در گذشته، اپل این فرایند را پیچیده کرده بود و کاربران برای تغییر آدرس ایمیل Apple Account یا Apple ID مجبور بودند تا ایمیل فعلی خود را حذف و ایمیل جدیدی انتخاب کنند و مراحل تأیید هویت را پشت‌سر بگذارند. حالا با انتشار iOS 18.1، این مراحل ساده‌تر شده است و کاربران می‌توانند آدرس ایمیل اصلی خود را بدون نیاز به حذف ایمیل قبلی تغییر دهند. جالب‌تر اینکه کاربران همچنان می‌توانند از ایمیل قبلی خود برای ورود به حساب اپل استفاده کنند.

مک‌رومرز می‌نویسد که یکی دیگر از ویژگی‌های جدید iOS 18.1 این است که کاربران می‌توانند آدرس ایمیل iCloud.com یا me.com خود را تغییر دهند. این قابلیت برای کسانی که از آدرس ایمیل قبلی خود ناراضی هستند، امکان می‌دهد تا آدرس ایمیل بهتری انتخاب و از آن استفاده کنند. پیش‌از‌این، اپل به کاربران اجازه نمی‌داد که آدرس ایمیل اصلی iCloud Mail را حذف کنند یا تغییر دهند. تنها امکان استفاده از نام مستعار وجود داشت که همچنان ایمیل اصلی گاهی برای دیگران مشهود بود.

اپل با انتشار iOS 18.1 امکان تنظیم "آدرس ایمیل اصلی" را برای کاربران فراهم کرده است.

این به‌روزرسانی جدید برای بسیاری از کاربران که با آدرس ایمیل نامناسب مواجه بودند یا به‌دلایل مختلف به تغییر ایمیل اصلی خود نیاز داشتند، بسیار کاربردی و مهم است. این تغییرات در iOS 18.1 به‌عنوان گامی مثبت در بهبود تجربه کاربری و افزایش حریم خصوصی کاربران اپل محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در نسخه‌های بعدی iOS هم گسترش پیدا کند و اپل همچنان به بهبود و ارتقای سرویس‌هایش ادامه دهد. این به‌روزرسانی نشان می‌دهد که اپل به بازخورد کاربران توجه نشان دهده و در تلاش است تا قابلیت‌های بیشتر و کاربردی‌تری در‌اختیار آنان قرار دهد.

نوشته برای اولین‌بار امکان تغییر آدرس ایمیل آی‌کلاد در iOS 18.1 فراهم می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow