برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی AI از سال آینده پولی خواهد شد

سامسونگ اخیراً با معرفی تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 و گوشی گلکسی اس 24 اف ای، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) جدید را به نمایش گذاشت. این ویژگی‌ها در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند و یکی از نقاط قوت تبلیغات سامسونگ برای دستگاه‌های جدیدش محسوب می‌شوند. با این […]

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  4
برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی AI از سال آینده پولی خواهد شد

سامسونگ اخیراً با معرفی تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 و گوشی گلکسی اس 24 اف ای، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) جدید را به نمایش گذاشت. این ویژگی‌ها در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند و یکی از نقاط قوت تبلیغات سامسونگ برای دستگاه‌های جدیدش محسوب می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرایط تا همیشه ادامه نخواهد داشت و قرار است به زودی تغییراتی را در استراتژی شرکت کره‌ای شاهد باشیم. با دیجی رو همراه باشید.

سامسونگ ممکن است در سال 2025 برای ویژگی‌های هوش مصنوعی هزینه دریافت کند

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در یکی از پی‌نوشت‌های اطلاعیه رسمی خود درباره سری گلکسی تب اس 10 و اس 24 اف ای به صراحت اشاره کرده است که “ممکن است در پایان سال 2025 برای برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی هزینه دریافت شود.” این بیانیه، به همراه تاییدیه قبلی سامسونگ مبنی بر اینکه “ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی تا پایان سال 2025 به صورت رایگان ارائه خواهند شد”، نشان دهنده احتمال پرداخت هزینه برای برخی از این قابلیت‌ها در سال‌های آتی است.

هوش مصنوعی گلکسی

چه ویژگی‌هایی ممکن است پولی شوند؟

سامسونگ تاکنون به طور دقیق مشخص نکرده است که کدام بخش‌های مجموعه هوش مصنوعی گلکسی مشمول پرداخت هزینه خواهند شد. با این حال، می‌توان انتظار داشت که برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌تر یا جدیدتر، که در آینده به این مجموعه افزوده می‌شوند، از کاربران درخواست هزینه کنند.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که برای استفاده از برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی خود هزینه دریافت کند، این امر می‌تواند بر تجربه کاربری تأثیر بگذارد. بسیاری از کاربران ممکن است به این ویژگی‌ها عادت کرده باشند و در صورت پولی شدن، مجبور به پرداخت هزینه برای ادامه استفاده از آن‌ها شوند. از سوی دیگر، این تصمیم می‌تواند انگیزه‌ای برای سامسونگ باشد تا قابلیت‌های پیشرفته‌تری به کاربران ارائه دهد و همچنان در عرصه رقابت با دیگر برندها پیشرو باقی بماند.

نتیجه‌گیری

هر چند در حال حاضر تمامی ویژگی‌های هوش مصنوعی دستگاه‌های گلکسی رایگان هستند، اما کاربران باید انتظار داشته باشند که این شرایط در سال 2025 تغییر کند. در نهایت، سامسونگ ممکن است برای برخی از این قابلیت‌ها هزینه‌ای دریافت کند، که می‌تواند تجربه کاربری را تغییر داده و انتخاب‌های جدیدی را پیش روی کاربران قرار دهد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow