برند فونیکس، پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش نوین

در دنیای پرشتاب و پرهیاهوی امروز، صرفه‌جویی در زمان و دریافت خدمات باکیفیت بدون نیاز به خروج از منزل، به یکی از مهم‌ترین نیازهای مشتریان تبدیل شده است. شرکت‌های پیشرو در صنعت خودرو نیز با درک این نیاز، در مسیر ارائه خدمات نوین و کاربرمحور گام برمی‌دارند. در همین راستا، برند فونیکس، زیرمجموعه شرکت مدیران خودرو، با ارائه سرویس در محل یا هوم‌سرویس گامی مهم در جهت ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان برداشته است.

۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۴ - 20:00
 4
برند فونیکس، پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش نوین
در دنیای پرشتاب و پرهیاهوی امروز، صرفه‌جویی در زمان و دریافت خدمات باکیفیت بدون نیاز به خروج از منزل، به یکی از مهم‌ترین نیازهای مشتریان تبدیل شده است. شرکت‌های پیشرو در صنعت خودرو نیز با درک این نیاز، در مسیر ارائه خدمات نوین و کاربرمحور گام برمی‌دارند. در همین راستا، برند فونیکس، زیرمجموعه شرکت مدیران خودرو، با ارائه سرویس در محل یا هوم‌سرویس گامی مهم در جهت ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان برداشته است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow