بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

یکی از دلایلی که باعث شده شیائومی به یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی موبایل در دنیا تبدیل شود، قیمت مناسب محصولات آن است. به گزارش تکناک، شما می‌توانید تقریبا در هر بازه قیمتی، بهترین محصولات را از این برند خریداری کنید. در این مطلب از تکناک بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان را […] نوشته بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  3
بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

یکی از دلایلی که باعث شده شیائومی به یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی موبایل در دنیا تبدیل شود، قیمت مناسب محصولات آن است.

به گزارش تکناک، شما می‌توانید تقریبا در هر بازه قیمتی، بهترین محصولات را از این برند خریداری کنید. در این مطلب از تکناک بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان را برای شما بررسی کرده‌ایم.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان

در بازه قیمتی تا ۱۰ میلیون تومان، شیائومی مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است که هرکدام دارای امکانات مختلفی هستند. به عنوان مثال، در این بازه، محصولات پوکو پردازنده بهتری دارند. در حالی که سری‌های ردمی از دوربین بهتری برخوردار هستند. در ادامه دو مدل از بهترین گوشی های شیائومی را در این بازه قیمتی معرفی کرده‌ایم.

شیائومی Poco M5s؛ یکی از مقرون به صرفه‌های شیائومی

در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان، گوشی‌های زیادی وجود ندارند که امکانات عالی ارائه دهند. اما نسبت به قیمت، می‌توانید به سراغ گوشی‌هایی مانند Poco M5s بروید.

این گوشی پردازنده مدیاتک  Helio G95 دارد که می‌تواند پردازش کارهای روزمره را به خوبی برای شما انجام دهد. اما نباید انتظار تجربه روان بازی‌های سنگین را با کیفیت بالا و اف پی اس مناسب داشته باشید.

پوکو ام ۵ اس؛ یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان

پوکو ام ۵ اس حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۴ گیگی و صفحه‌نمایش آمولد دارد. این در کنار عرضه شدن با اندروید ۱۲ آن را به یک گوشی روزمره خوب تبدیل می‌کند. اما با توجه به عرضه اندروید 14، اگر این موارد برای شما مهم هستند، این گوشی چندان کارآمد نخواهد بود.

گوشی Poco M5s با ۴ دوربین پشتی عرضه شده است که دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی دارد. سه دوربین دیگر، دوربین‌های اولترا واید، ماکرو و عمق هستند که به ترتیب کیفیت 8، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دارند. به طور کلی، دوربین‌های این گوشی عملکرد قابل قبولی دارند و می‌توانید روی دوربین‌های این گوشی حساب باز کنید.

ردمی 13؛ نسخه ردمی از POCO M6 4G

گوشی شیائومی ردمی ۱۳ نسخه تبدیل شده به ردمی از POCO M6 4G است و مشخصات دقیقا مشابهی دارد. تنها تفاوت این دو گوشی در طراحی آن‌ها خلاصه می‌شود. این گوشی را می‌توانید با کمتر از ۹ میلیون تومان باحافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی خریداری کنید.

ردمی ۱۳ با مشخصات یک میان‌رده معمولی اما خوش‌قیمت

صفحه‌نمایش ردمی ۱۳ IPS و ۹۰ هرتزی است که نسبت به قیمت حاشیه معقولی دارد. این در کنار پردازنده Helio G91 Ultra باعث شده است تا این گوشی در بازه قیمتی خود امکانات خوبی را ارائه دهد. اگر به دنبال یک گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستید، این گوشی را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین گوشی های شیائومی از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان

در بازه قیمتی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان، تقریبا سه مدل گوشی شیائومی با ارزش خرید بالا وجود دارند که دو مدل پردازنده قابل قبولی دارند. این دو گوشی‌ها Poco X6 5G و Redmi Note 13 Pro 4G هستند که در ادامه آن‌ها را بررسی کردیم.

شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G؛ انتخابی معقول

اگر به دنبال یک گوشی شیائومی در بازه بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان هستید که دوربین نسبتا خوبی داشته باشد و در عین حال بتواند از پس کارهای روزمره بربیاید، Redmi Note 13 Pro 4G را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی را می‌توانید با حافظه‌های مختلف از جمله ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگ خریداری کنید.

نوت ۱۳ پرو فورجی؛ یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا 15میلیون تومان

صفحه‌نمایش Redmi Note 13 Pro 4G از نوع آمولد و ۱۲۰ هرتزی است. در کنار این، این گوشی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا و ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد که عملکرد قابل قبول و خوبی دارند. شما می‌توانید برای فیلم‌برداری ۱۰۸۰ و سرعت ۶۰ فریم روی این گوشی حساب باز کنید.

پردازنده Redmi Note 13 Pro 4G، پردازنده Helio G99 Ultra و یک پردازنده کاملا میان‌رده است. به این معنی که انتظار بازی‌های سنگین با کیفیت بالا را نباید از آن داشته باشید. اما برای استفاده روزانه و معمولی، این گوشی ایده‌آل خواهد بود.

پوکو X6 5G؛ مجهز به پردازنده اسنپدراگون

گوشی Poco X6 5G یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار است که عملکرد خوبی دارد و نسبت به قیمت خود، یک گوشی مقرون به صرفه است. این گوشی امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد که از جمله برخی از آن‌ها می‌توان به پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 و رم ۱۲ گیگابایتی در کنار حافظه ۲۵۶ اشاره کرد.

پوکو ایکس ۶ فایوجی

گوشی Poco X6 5G مجهز به صفحه‌نمایش آمولد ۱۲۰ هرتزی است که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و نسبت به قیمت خود یک امکان عالی و رقابتی است.

در مقابل، دوربین‌های این گوشی، سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند که نسبت به قیمت و کیفیت اعلام شده، چندان جالب توجه نیستند. اما در حالت کلی، از نظر حافظه و پردازنده می‌توان روی این گوشی حساب ویژه باز کرد.

بهترین گوشی های شیائومی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان

در بازه قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان، می‌توانید به سراغ گوشی‌هایی مانند Note 13 Pro 5G یا POCO X6 Pro بروید. همچنین می‌توانید با مقدار بسیار کمی هزینه بیشتر گوشی Note 13 Pro Plus را خریداری کنید. در ادامه دو مدل از بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم.

گوشی Poco X6 Pro 5G؛ بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان از نظر پردازنده

گوشی شیائومی Poco X6 Pro 5G یکی از بهترین گوشی‌هایی است که تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانید به سراغ آن بروید و تقریبا هیچ نگرانی از بابت پردازنده آن نداشته باشید. این گوشی از جهات مختلف می‌تواند نیاز گیمینگ و مولتی‌ تسکینگ شما را به لطف پردازنده، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۶۷ واتی خود رفع کند.

ایکس ۶ پرو با مشخصات یک بالارده اما قیمت در حد میان‌رده

درست مانند محصولات دیگر پوکو، گوشی Poco X6 Pro 5G از دوربین نسبتا ضعیفی برخوردار است و نباید از آن در این مورد انتظار خاصی داشته باشید. با این حال، شما می‌توانید نسخه ۵۱۲ گیگ و رم ۱۲ گیگابایتی این گوشی را با مبلغ کمتر از ۱۹ میلیون تومان خریداری کنید!

نوت ۱۳ پرو پلاس؛ شارژر ۱۲۰ واتی در کنار صفحه‌نمایش خمیده!

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که در رنج ۲۰ میلیون تومان قرار دارد، گوشی نوت ۱۳ پرو پلاس است. این گوشی نسبت به قیمت خود امکانات عالی مانند شارژر ۱۲۰ واتی، صفحه‌نمایش خمیده و فیلم‌برداری  عکاسی EIS و OIS را ارائه می‌دهد که هرکدام به نوبه خود عالی هستند.

شاید از نظر پردازنده، این گوشی نسبت به ایکس ۶ پرو کمی ضعیف‌تر باشد، اما دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن می‌تواند نیاز عکاسی و فیلم‌برداری شما را به بهترین شکل رفع کند.

نوت ۱۳ پرو پلاس؛ از جمله بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

به طور کلی، اگر پردازنده بسیار حرفه‌ای مد نظرتان نیست و به دنبال انجام کارهای مولتی‌تسکینگ و تجربه بازی‌های روز دنیا با گرافیک رو به بالا و اف پی اس مناسب هستید، نوت ۱۳ پرو پلاس با کمی هزینه بالاتر از ۲۰ میلیون تومان، گزینه‌ای معقول خواهد بود.

انتخاب نهایی متناسب با نیاز شما

از بین ۶ مدل از بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان که در این مطلب از تکناک به آن‌ها اشاره کردیم، در نهایت، این شما هستید که متناسب با شرایط، بودجه و نیاز خود، گوشی مورد نیازتان را انتخاب می‌کنید. اگر گوشی دیگر مد نظر دارید که در این مطلب به آن اشاره نکردیم، لطفا آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow