بیت کوین در آستانه ثبت رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان‌های فرسایشی خود است

اقدام خریداران خرده‌پا برای انباشت فزاینده و بلاتکلیفی درباره نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به نوسان های فرسایشی بیت کوین دامن زده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین تنها دو هفته تا ثبت رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان های فرسایشی خود فاصله دارد. این رمزارز از زمان رخداد هاوینگ خود در ماه آوریل، وارد فازی فرسایشی شده و خریداران […] نوشته بیت کوین در آستانه ثبت رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان‌های فرسایشی خود است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
بیت کوین در آستانه ثبت رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان‌های فرسایشی خود است

اقدام خریداران خرده‌پا برای انباشت فزاینده و بلاتکلیفی درباره نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به نوسان های فرسایشی بیت کوین دامن زده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین تنها دو هفته تا ثبت رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان های فرسایشی خود فاصله دارد. این رمزارز از زمان رخداد هاوینگ خود در ماه آوریل، وارد فازی فرسایشی شده و خریداران خود که برای فصل پررونق پایانی سال جاری آماده می‌شدند، ناکام گذاشته است.

به‌نقل از کوین‌دسک، کی یونگ جو، بنیان‌گذار پلتفرم کریپتوکوانت، روز گذشته طی یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است:

۲۸۵ روز از هاوینگ بیت کوین گذشته است. اگر تا ۱۴ روز دیگر اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد و نوسان‌های کنونی ادامه یابد، طولانی‌ترین دوره نوسانی پساهاوینگ برای بیت کوین ثبت می‌شود.

گفتنی است که رویداد هاوینگ هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد و طی آن پاداش استخراج بیت کوین به نصف کاهش می‌یابد. هاوینگ بیت کوین همواره با افزایش قیمت همراه بوده است؛ به‌گونه‌ای که پس از گذشت چند ماه از هاوینگ، بهای بیت کوین با رشدهای چندبرابری مواجه شده است.

ناگفته پیداست که تا وقتی تقاضا ثابت بماند یا افزایش پیدا نکند، خبری از رشد قیمت نخواهد بود. پس از وقوع هاوینگ بیت کوین در ۱۴ آوریل، این رمزارز تا محدوده قیمتی ۷۳ هزار دلار پیش‌روی و اوج قیمتی تازه‌ای ثبت کرد. هم‌زمان با ثبت سقف قیمتی تازه، عده‌ای از کارشناسان از دورخیز بیت کوین برای حمله به اهداف قیمتی در محدوده ۱۶۰ هزار دلار سخن می‌گفتند.

بااین‌همه، قیمت‌ها از هاوینگ تا‌به‌امروز در محدوده ۵۹ تا ۶۵ هزار دلار در نوسان بوده است و تا شکستن رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان فرسایشی خود فاصله چندانی ندارد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که انباشت پیوسته بیت کوین نزد خریداران خرد‌ه‌پا و نامعلوم‌بودن نتایج انتخابات آمریکا به تداوم رکود در بازار رمزارزها دامن زده‌اند. یکی از تحلیلگران کوین‌دسک در‌این‌باره می‌گوید:

افزایش بازده اوراق قرضه و رشد شاخص S&P 500 به تقویت شاخص دلار کمک می‌کنند؛ اما این به زیان بازار رمزارز تمام می‌شود.

نوشته بیت کوین در آستانه ثبت رکورد طولانی‌ترین دوره نوسان‌های فرسایشی خود است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow