بیشترین تمایل کاربران برای حذف اکانت اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ رخ داده است

تحلیل‌های انجام شده نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۳ کاربران بیشترین تمایل را برای حذف اکانت اینستاگرام خود داشتند. به طوری که به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در جهان حدود ۱۲۵۰۰ نفر در این سال اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده بودند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت تحلیلی آمریکایی به […] منبع خبر بیشترین تمایل کاربران برای حذف اکانت اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ رخ داده است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۱ تیر , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
بیشترین تمایل کاربران برای حذف اکانت اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ رخ داده است

تحلیل‌های انجام شده نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۳ کاربران بیشترین تمایل را برای حذف اکانت اینستاگرام خود داشتند. به طوری که به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در جهان حدود ۱۲۵۰۰ نفر در این سال اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده بودند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت تحلیلی آمریکایی به نام  TRG Datacentres گزارشی درباره شبکه‌های اجتماعی بزرگ در جهان منتشر کرده که در آن به میزان حذف حساب کاربری توسط کاربران نیز اشاره شده است. طبق این گزارش در سال ۲۰۲۳ میلادی کاربران به دنبال حذف اکانت اینستاگرام بیشتر از هر شبکه اجتماعی دیگری بودند. کاربران با اختلاف قابل توجهی در سال ۲۰۲۳ نسبت به دیگر پلتفرم‌ها تمایل به حذف اکانت اینستاگرام داشتند. این گزارش نشان می‌دهد میزان جستجوی ماهانه عبارت چگونه حساب کاربریم را حذف کنم برای اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ از مرز یک میلیون بار عبور کرده بود. این موضوع نشان دهنده تمایل زیاد کاربران برای حذف حساب کاربری خودشان در این پلتفرم بوده است.

پس از اینستاگرام کاربران اسنپ چت بیشترین تمایل برای حذف اکانت خود را در سال ۲۰۲۳ داشتند. این میزان حدود 1,597 رقم در طول سال بوده است. پس از آن ایکس، تلگرام و فیسبوک در رتبه‌های بعدی قرار دارند. میزان بالای حذف اکانت شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و افزایش روز افزون آن نشان می‌دهد کاربران تا حد زیادی نسبت به سیاست‌ها یا فضای این پلتفرم‌ها احساس ناامیدی دارند. البته ممکن است دلایل دیگری مانند کاهش مدت استفاده از گوشی‌های هوشمند نیز به عنوان دلیل حذف اکانت اینستاگرام محسوب شود. البته همچنان این پلتفرم یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور ما و در سراسر جهان به شمار می رود.

منبع خبر بیشترین تمایل کاربران برای حذف اکانت اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ رخ داده است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow