تاریخ انتشار رسمی بازی Until Dawn اعلام شد

زمان درخشش دوباره بازی Until Dawn فرا رسیده و بار دیگر با اعلام تاریخ رسمی انتشار آن برای کنسول‌های PS5 و PC در مرکز توجه قرار گرفته است. به گزارش تک‌ناک، بازی Until Dawn در سال 2015 برای PS4 عرضه شد و موفقیت بزرگی به دست آورد. همچنین باعث شد تا استودیو Supermassive Games بازی‌های... نوشته تاریخ انتشار رسمی بازی Until Dawn اعلام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
تاریخ انتشار رسمی بازی Until Dawn اعلام شد

زمان درخشش دوباره بازی Until Dawn فرا رسیده و بار دیگر با اعلام تاریخ رسمی انتشار آن برای کنسول‌های PS5 و PC در مرکز توجه قرار گرفته است.

به گزارش تک‌ناک، بازی Until Dawn در سال 2015 برای PS4 عرضه شد و موفقیت بزرگی به دست آورد. همچنین باعث شد تا استودیو Supermassive Games بازی‌های دیگری مانند: The Quarry و The Dark Pictures Anthology را تولید کند.

داستان بازی Until Dawn همچنان همان داستان اصلی خواهد بود، اما بازی به طور گسترده‌ای بازسازی شده است تا بهترین تجربه سینمایی را ارائه دهد. در راستای به حداکثر رساندن تجربه Until Dawn، توسعه‌دهندگان بازی را با استفاده از موتور Unreal Engine 5 بازسازی کرده‌اند و به بازیکنان تجربه‌ای نزدیک‌تر از حوادث وحشتناک درون بازی را ارائه می‌دهند.

wccftech می‌گوید که با استفاده از موتور Unreal Engine 5، مدل‌های شخصیت‌ها و محیط‌ها به‌روزرسانی شده‌اند، جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها بهبود یافته‌اند و تجربه بصری بازی برای بازیکنان جدید و قدیمی به حداکثر رسیده است.

توسعه‌دهندگان زمان زیادی را صرف بهبود مدل‌های شخصیت‌ها کرده‌اند و آنها را با پیشرفت‌های مدرن در مدل‌سازی و رندرینگ شخصیت‌ها هماهنگ کرده‌اند.

Neil McEwan، کارگردان خلاق استودیو Ballistic Moon، که یک استودیوی بازی‌سازی بریتانیایی می‌باشد و در این پروژه بزرگ مشارکت داشته، این موضوع را اعلام کرده است، که این پروژه در پاییز ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

بازی Until Dawn برای PS5 و PC منتشر می شود

برای افزایش واقع‌گرایی بازی، سیستم ماسک جراحت به بازی اضافه شده است، که به شخصیت‌های درون بازی ظاهری خشن‌تر می‌بخشد. این سیستم عناصری مانند بریدگی‌ها، کبودی‌ها، اشک‌ها و حتی برف را به شخصیت‌ها اضافه می‌کند تا ظاهری واقعی‌تر داشته باشند.

به‌طور کلی، بازی به نظر می‌رسد تجربه‌ای صیقل‌یافته‌تر با یک مکانیک جدید دوربین ارائه دهد، که باعث می‌شود پیمایش در بازی آسان‌تر شود. به جای دوربین قبلی، بازیکنان اکنون تجربه‌ای با نماهای ثابت و دوربین از روی شانه خواهند داشت تا جهان Until Dawn را ببینند و بازیکنان بتوانند از زاویه‌های جدید به کاوش بپردازند.

علاوه بر برخی تنظیمات داستانی دقیق، تنظیمات دسترسی بازی نیز بهبود یافته‌اند تا Until Dawn برای تمام طرفداران وحشت لذت‌بخش‌تر و قابل دسترس‌تر باشد.

همچنین یک جایگزین جدید برای مکانیک «حرکت نکن» با نام «آرام بمان» معرفی شده است، که از تجهیزات جانبی شخص ثالث که فاقد ژیروسکوپ هستند، یا برای بازیکنانی که به چالش دیگری علاقه‌ دارند، استفاده می‌کند.

بازی Until Dawn از تاریخ ۲۱ اوت برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود. نکته مهم این است که اگر قصد دارید آن را روی PC بازی کنید، باید حساب PlayStation Network داشته باشید. این بازی در تاریخ ۴ اکتبر برای PC و PlayStation 5 عرضه خواهد شد.

نوشته تاریخ انتشار رسمی بازی Until Dawn اعلام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow