تاریخ انتشار نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 اعلام شد

امروز GOG و Capcom تاریخ بازنشر نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 را ۲۵ سپتامبر ساعت ۸ صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی اعلام کردند. به گزارش تک‌ناک، فروشگاه بازی‌های کامپیوتری GOG که بر بازی‌های بدون DRM تمرکز دارد، در ماه ژوئن ابتکاری را برای آوردن عناوین کلاسیک Resident Evil به پلتفرم خود آغاز کرد. این […] نوشته تاریخ انتشار نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 اعلام شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
تاریخ انتشار نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 اعلام شد

امروز GOG و Capcom تاریخ بازنشر نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 را ۲۵ سپتامبر ساعت ۸ صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی اعلام کردند.

به گزارش تک‌ناک، فروشگاه بازی‌های کامپیوتری GOG که بر بازی‌های بدون DRM تمرکز دارد، در ماه ژوئن ابتکاری را برای آوردن عناوین کلاسیک Resident Evil به پلتفرم خود آغاز کرد. این فروشگاه با همکاری شرکت Capcom، سه بازی اول این سری را با پشتیبانی کامل از سخت‌افزارهای مدرن به گیمرهای کامپیوتر ارائه می‌دهد.

نسخه اصلی بازی Resident Evil که در سال ۱۹۹۷ برای کامپیوتر منتشر شده بود، در ماه ژوئن به این فروشگاه اضافه شد و پس از آن نسخه کامپیوتری بازی Resident Evil 2 که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده بود، در ماه آگوست به فروشگاه آمد. اکنون نوبت به نسخه کامپیوتری بازی Resident Evil 3 رسیده است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شده بود. 

چند ساعت پس از وقایع بازی دوم، این سومین نسخه بازیکنان را در نقش جیل ولنتاین، قهرمان بازگشته از بازی اول، قرار می‌دهد. این بار او وظیفه دارد از شهر زامبی‌زده راکون سیتی فرار کند.

این هفته نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 منتشر خواهد شد

همانند اکثر نسخه‌های کلاسیک بازی‌ها در پلتفرم GOG، بهبودهای زیادی که بسیار مورد نیاز بودند، در این نسخه گنجانده شده‌اند، مانند موارد زیر:

  • سازگاری کامل با ویندوز ۱۰ و ۱۱
  • شامل ۶ زبان (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی)
  • شامل حالت Mercenaries
  • بهبود رندرر DirectX بازی
  • گزینه‌های جدید رندرینگ (حالت پنجره‌ای، کنترل هم‌زمانی عمودی، تصحیح گاما، مقیاس‌بندی صحیح و بیشتر)
  • بهبود راه‌اندازی و راه‌اندازی مجدد موتور گرافیکی؛ بهبود زیرنویس‌های ویدیویی؛ بهبود دیالوگ گزینه‌ها
  • تغییر وظیفه بدون مشکل
  • بهبود دید نشانگر ماوس
  • پشتیبانی کامل از کنترلرهای مدرن (Sony DualSense، Sony DualShock4، Microsoft Xbox Series، Microsoft Xbox One، Microsoft Xbox 360، Nintendo Switch، Logitech F series و بسیاری دیگر) با اتصال بهینه دکمه بدون توجه به سخت‌افزار و حالت بی‌سیم

صفحه فروشگاه بازی Resident Evil 3 اکنون برای اضافه کردن به لیست علاقه‌مندی‌ها در فروشگاه بدون DRM GOG در دسترس است و پیش از عرضه در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) می‌توانید آن را به لیست خود اضافه کنید.

به احتمال زیاد قیمت آن مانند بازنشرهای قبلی دو بازی دیگر، ۹.۹۹ دلار خواهد بود. همچنین یک بسته شامل هر سه بازی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار برای خرید موجود است.

نوشته تاریخ انتشار نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 اعلام شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow