تبلت گیمینگ ردمی با پردازنده سری 8 اسنپدراگون در راه است

شرکت ردمی که زیرمجموعه‌ای از شیائومی محسوب می‌شود، در ماه مه 2024 از تبلت «ردمی پد پرو» در چین رونمایی کرد. این تبلت با تراشه اسنپدراگون 7 اس نسل 2 عرضه شد و به عنوان قدرتمندترین تبلت ردمی تا به امروز شناخته می‌شود. با این حال، طبق اطلاعات جدید منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو […]

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
تبلت گیمینگ ردمی با پردازنده سری 8 اسنپدراگون در راه است

شرکت ردمی که زیرمجموعه‌ای از شیائومی محسوب می‌شود، در ماه مه 2024 از تبلت «ردمی پد پرو» در چین رونمایی کرد. این تبلت با تراشه اسنپدراگون 7 اس نسل 2 عرضه شد و به عنوان قدرتمندترین تبلت ردمی تا به امروز شناخته می‌شود. با این حال، طبق اطلاعات جدید منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو توسط یک منبع معتبر، ردمی در حال کار بر روی یک تبلت گیمینگ با تمرکز بر عملکرد و قدرت پردازشی بسیار بالاتر است. این خبر نشان دهنده توسعه یک تبلت جدید و قدرتمندتر از سوی این برند است که با تراشه‌های سری 8 اسنپدراگون عرضه خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.

تبلت گیمینگ ردمی در حال توسعه است

طبق گزارشی که در اوت 2024 منتشر شد، منبعی به نام DCS فاش کرده است که ردمی در حال طراحی یک تبلت پرچمدار با صفحه نمایش LCD و طراحی جمع‌وجور است. در آن زمان، این دستگاه در مرحله نمونه‌سازی قرار داشت و انتظار می‌رود در سال 2025 به صورت رسمی معرفی شود. DCS اخیراً نیز در پستی جدید در ویبو ادعا کرده است که این تبلت به طور ویژه برای مصارف گیمینگ طراحی شده و از تراشه‌های سری 8 اسنپدراگون بهره خواهد برد. این موضوع نشان دهنده تعهد ردمی به ارائه یک محصول با تمرکز بر اجرای بازی‌های سنگین و کارایی بالا در محیط‌های گرافیکی پیچیده است.

قدرت پردازشی بالاتر از سری شیائومی پد 7

در زمینه عملکرد، انتظار می‌رود که تبلت گیمینگ جدید ردمی از تبلت‌های پرچمدار آینده سری شیائومی پد 7 نیز قدرتمندتر باشد. طبق گزارش‌ها، سری پد 7 شامل دو مدل به نام‌های پد 7 و پد 7 پرو خواهد بود که به ترتیب از تراشه‌های پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهند برد. این تبلت‌ها به صفحه نمایش LCD با اندازه 11.16 اینچ مجهز خواهند شد.

از آنجا که ردمی نیز قصد دارد در زمینه تبلت‌های گیمینگ فعالیت جدی‌تری داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که تبلت گیمینگ این برند با تمرکز بر عملکرد بالا، رقیبی جدی برای محصولات گیمینگ دیگر برندها، از جمله تبلت گیمینگ نوبیا به نام رد مجیک نووا (Red Magic Nova) باشد. این تبلت با صفحه نمایش 10.9 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 نسخه پیشرو (Leading Version)، و باتری 10100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات به تازگی در چین معرفی شده است. قیمت این دستگاه در چین 3999 یوان (تقریباً 565 دلار) اعلام شده است.

ردمی پد پرو

جزئیات بیشتر در آینده

تبلت گیمینگ جدید ردمی احتمالاً به یکی از گزینه‌های محبوب علاقه‌مندان به بازی تبدیل خواهد شد. با توجه به اینکه این دستگاه به تراشه‌ای از سری اسنپدراگون 8 مجهز خواهد بود، انتظار می‌رود که در اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های گرافیکی پیچیده عملکردی بی‌نقص داشته باشد. هر چند هنوز جزئیات کاملی از این محصول منتشر نشده است، اما با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی، اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی و سبک طراحی آن فاش خواهد شد.

ردمی و سری K80

در کنار تبلت گیمینگ، ردمی همچنین در حال توسعه گوشی‌های هوشمند سری K80 است که شامل مدل‌های ردمی K80e، ردمی K80 و ردمی K80 پرو می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی‌ها به ترتیب با تراشه‌های دایمنسیتی 8400 (که به زودی معرفی خواهد شد)، اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود این سری در نوامبر 2024 در چین رونمایی شود.

نتیجه‌گیری

ورود ردمی به دنیای تبلت‌های گیمینگ با تجهیز دستگاهی به تراشه‌های قدرتمند سری 8 اسنپدراگون نشان از عزم این برند برای رقابت با سایر تولید کنندگان بزرگ در بازار تبلت‌های گیمینگ دارد. با توجه به تجربه موفق ردمی در تولید تبلت‌های پرفروش و قدرتمند، احتمال می‌رود تبلت گیمینگ جدید این برند نیز بتواند در بازار جهانی مورد استقبال قرار گیرد. علاقه‌مندان به دنیای گیمینگ و فناوری باید منتظر اخبار بیشتری از این محصول هیجان انگیز باشند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow