تحلیلگر سرشناس: بیت کوین در سال ۲۰۲۵ به محدوده قیمتی ۲۲۰هزار دلار می‌رسد

یکی از تحلیلگران پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها می‌گوید که بیت کوین آماده شروع یک روند صعودی بزرگ است و احتمال دارد در سال میلادی آینده تا محدوده قیمتی ۲۲۰ هزار دلار پیش‌روی کند. به‌گزارش تک‌ناک، کالئو که نامش به‌دلیل پیش‌بینی‌های دقیق در حوزه رمزارزها بر سر زبان‌ها افتاده، از جهش احتمالی چشم‌گیر بیت کوین […] نوشته تحلیلگر سرشناس: بیت کوین در سال ۲۰۲۵ به محدوده قیمتی ۲۲۰هزار دلار می‌رسد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  1
تحلیلگر سرشناس: بیت کوین در سال ۲۰۲۵ به محدوده قیمتی ۲۲۰هزار دلار می‌رسد

یکی از تحلیلگران پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها می‌گوید که بیت کوین آماده شروع یک روند صعودی بزرگ است و احتمال دارد در سال میلادی آینده تا محدوده قیمتی ۲۲۰ هزار دلار پیش‌روی کند.

به‌گزارش تک‌ناک، کالئو که نامش به‌دلیل پیش‌بینی‌های دقیق در حوزه رمزارزها بر سر زبان‌ها افتاده، از جهش احتمالی چشم‌گیر بیت کوین در سال ۲۰۲۵ سخن به میان آورده است.

رسانه کریپتودنس می‌نویسد که کالئو با ترسیم نموداری نشان داده که بیت کوین احتمال دارد با رسیدن به یک خط روند کلیدی در منحنی رشد لگاریتمی خود تا محدوده قیمتی ۲۲۰ هزار دلار پیش‌روی کند.

وی ضمن اشاره به رویداد هاوینگ بیت کوین که در آن پاداش استخراج‌گران این رمزارز به نصف کاهش می‌یابد، گفته است که به‌طور تاریخی پس از هاوینگ باید شاهد رشد نمایی بیت کوین باشیم.

کالئو بر این باور است که بیت کوین پیش از دورخیز برای ثبت رکوردهای قیمتی تازه، برای مدتی وارد فاز تثبیت شود و در ادامه تمامی سطوح مقاومتی پیش روی خود را در هم بشکند. هم‌اکنون بیت کوین در محدوده قیمتی ۶۳,۳۳۰ دلار دادوستد می‌شود که از افزایش ۶ درصدی آن طی شبانه‌روز گذشته حکایت دارد.

کالئو همچنین معتقد است که با کاهش نرخ بهره، دلار آمریکا تضعیف و شاخص دلار (DXY) با افت چشم‌گیری مواجه شود. او پیش‌بینی می‌کند که این شاخص تا سال ۲۰۲۶ تا محدوده ۷۲ کاهش یابد و این کاهش زمینه را برای رشد شاخص‌ها در بازارهای مالی فراهم کند.

به‌طور معمول، افت شاخص دلار برای دارایی‌های پرریسکی همچون رمزارزها مثبت ارزیابی می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران به امید کسب سود، دست به فروش دلارهای خود می‌زنند.

نوشته تحلیلگر سرشناس: بیت کوین در سال ۲۰۲۵ به محدوده قیمتی ۲۲۰هزار دلار می‌رسد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow