تصاویر رسمی وان پلاس ۱۳ منتشر شد

وان پلاس به‌تازگی با انتشار تصاویر رسمی از وان پلاس ۱۳، طراحی ظاهری پرچم‌دار جدیدش را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است. به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً حساب رسمی وان پلاس در شبکه اجتماعی وبیو تصاویری از طراحی وان پلاس ۱۳ و تاریخ رونمایی آن را به‌اشتراک گذاشته است که مطابق با افشاگری‌های اخیر به‌نظر می‌رسد. این […] نوشته تصاویر رسمی وان پلاس ۱۳ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  2
تصاویر رسمی وان پلاس ۱۳ منتشر شد

وان پلاس به‌تازگی با انتشار تصاویر رسمی از وان پلاس ۱۳، طراحی ظاهری پرچم‌دار جدیدش را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً حساب رسمی وان پلاس در شبکه اجتماعی وبیو تصاویری از طراحی وان پلاس ۱۳ و تاریخ رونمایی آن را به‌اشتراک گذاشته است که مطابق با افشاگری‌های اخیر به‌نظر می‌رسد. این تصاویر نشان می‌دهند که دستگاه جدید این شرکت درمقایسه‌با مدل قبلی خود با تغییرات اندکی همراه شده است. از‌جمله این تغییرات می‌توان به لبه‌های صاف‌تر و برآمدگی بیشتر دوربین اشاره کرد که همچنان نشان برند Hasselblad را به‌همراه دارد.

به‌نقل از فون‌آرنا، هنوز مشخص نیست که آیا این تغییر در لبه‌های صاف به‌معنای حذف نمایشگر منحنی و ارائه نمایشگری صاف برای اولین‌بار از زمان عرضه وان پلاس 8T خواهد بود یا خیر. بااین‌حال، انتظار می‌رود که وان پلاس در این مدل از نمایشگر منحنی استفاده نکند. بر‌اساس تصاویر منتشر‌شده، این گوشی در سه رنگ مشکی و آبی و سفید عرضه خواهد شد و نوار فلزی دوربین دایره‌ای دستگاه را از هم جدا می‌کند. همچنین، لوگو برجسته H در سمت راست دستگاه خودنمایی می‌کند.

در تصاویر و ویدئو کوتاهی که منتشر شده است، مشاهده می‌شود که OnePlus 13 همچنان از اسلایدر بی‌صدا‌کردن برخوردار است. با‌این‌حال، به نظر می‌رسد که این مدل جدید دارای ریل‌های جانبی براق باشد که مشابه مدل‌های پیکسل ۹ پرو و پرو XL است. این ویژگی ممکن است در بلندمدت بر دوام دستگاه تأثیر بگذارد؛ اما با نسل‌های قبلی این شرکت که آن‌ها نیز ریل‌های فلزی براق داشتند، هم‌خوانی دارد.

وان پلاس ۱۳

علاوه‌بر طراحی، شایعاتی درباره ویژگی‌های جدید OnePlus 13 وجود دارد؛ ازجمله حسگر اثر‌انگشت اولتراسونیک و باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و نوعی سیستم شارژ مشابه MagSafe. همچنین انتظار می‌رود OxygenOS 15 در ۲۴ اکتبر (۳ آبان) عرضه شود و به‌همراه خود بهینه‌سازی‌های زیادی برای بهبود تجربه کاربری به‌ارمغان بیاورد. با‌توجه‌به موفقیت وان پلاس ۱۲ به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه سال، انتظار می‌رود که مدل جدید نیز کیفیت مطلوبی داشته باشد.

نوشته تصاویر رسمی وان پلاس ۱۳ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow