تصویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ فاش شد

تصاویر لورفته از نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی نسخه‌ای بهبود‌یافته از گوشی تاشو پرچم‌دار خود است. به‌گزارش تک‌ناک، گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۶ Special Edition یکی از دستگاه‌های تاشویی است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه اخیراً […] نوشته تصویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
تصویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ فاش شد

تصاویر لورفته از نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی نسخه‌ای بهبود‌یافته از گوشی تاشو پرچم‌دار خود است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۶ Special Edition یکی از دستگاه‌های تاشویی است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه اخیراً در دو تصویر جدید ظاهر شده است که ایوان بلس (Evan Blass)، یکی از افشاگران مشهور دنیای فناوری، آن را به‌اشتراک گذاشته است.

تصاویر جدید از طراحی نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶

تصاویر لو رفته از گلکسی زد فولد ۶ نسخه ویژه نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی یک نسخه بهبود یافته از گوشی تاشو پرچم‌دار خود است.

در یکی از این تصاویر، جزیره دوربین پشتی گوشی دیده می‌شود که شامل سه دوربین است. این جزیره در پشت دستگاه بیرون‌زدگی زیادی دارد؛ اما هیچ‌کدام از دوربین‌ها، تله‌فوتو پریسکوپی را ندارند. این موضوع ممکن است برای کاربران علاقه‌مند به زوم زیاد، کمی ناامیدکننده باشد.

تصاویر لو رفته از گلکسی زد فولد ۶ نسخه ویژه نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی یک نسخه بهبود یافته از گوشی تاشو پرچم‌دار خود است.

تصویر دوم نیز جزئیات بیشتری از سمت راست دستگاه را فاش می‌کند. در این تصویر، دکمه روشن و قفل گوشی که با اسکنر اثر‌انگشت یکپارچه شده است، در‌کنار دکمه‌های افزایش و کاهش صدا دیده می‌شود. طراحی تخت فریم دستگاه در این تصویر به‌خوبی نمایان است.

فاش‌شدن طراحی انحصاری

قبلاً برخی از منابع خبری طراحی نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را به‌طور انحصاری فاش کرده بودند. این دستگاه نمایشگر و پنل پشتی تخت دارد که در‌کنار فریم تخت، ظاهری مدرن و شیک به آن می‌بخشد. همچنین، نمایشگر ثانویه این گوشی حفره‌ای در مرکز برای دوربین سلفی خواهد بود.

نسخه‌ای که در تصاویر منتشرشده منابع خبری دیده می‌شود، به رنگ تیره است؛ هرچند هنوز نام رسمی این رنگ اعلام نشده است. در تصاویری که ایوان بلس به‌اشتراک گذاشته است، نسخه‌ای از این گوشی با فریمی به رنگ طلایی به نمایش درآمده که ظاهری خاص و لوکس به آن بخشیده است.

تصاویر لو رفته از گلکسی زد فولد ۶ نسخه ویژه نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی یک نسخه بهبود یافته از گوشی تاشو پرچم‌دار خود است.

کاهش چشمگیر چین‌خوردگی در نمایشگر

اندروید هدلاینز می‌نویسد که یکی دیگر از نکات مهم درباره گلکسی زد فولد ۶ Special Edition، کاهش چشمگیر چین‌خوردگی در صفحه‌نمایش آن است. بر‌اساس افشاگری‌های آیس یونیورس، یکی دیگر از افشاگران خوش‌نام، این گوشی تاشو درمقایسه‌با مدل اصلی گلکسی زد فولد ۶ چین‌خوردگی کمتری در نمایشگر خود دارد. این تغییر با استقبال روبه‌رو شده است؛ چرا‌که در مدت اخیر، شرکت‌های چینی رقبای سامسونگ در این زمینه پیشرفت‌های درخورتوجهی کرده‌اند.

دسترسی محدود به بازارهای خاص

با وجود تمامی ویژگی‌های جذاب این دستگاه، گفته می‌شود که نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶، تنها در بازارهای چین و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد. این مسئله ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان در سایر نقاط جهان که امیدوار بودند این دستگاه را به‌راحتی بخرند، ناامیدکننده باشد. با‌این‌حال، امکان واردات این گوشی ازطریق فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد.

طبق شایعات منتشر‌شده، این دستگاه قرار است تا پایان ماه جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی و به بازار عرضه شود. سامسونگ هنوز رسماً زمان عرضه دقیق این مدل را تأیید نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی دردسترس کاربران قرار گیرد.

نوشته تصویر نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow