تلگرام آی‌پی و شماره تلفن مجرمان را به مقامات تحویل می‌دهد

مدیرعامل تلگرام در پی تغییرات اخیر در سیاست‌های حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات این پلتفرم، اظهاراتی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد مرتبط با رویدادهای اخیر از جمله دستگیری موقت وی در فرانسه باشد. پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در راستای جلوگیری از سوءاستفاده مجرمان از قابلیت جستجوی این پلتفرم، اعلام کرد که …

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
تلگرام آی‌پی و شماره تلفن مجرمان را به مقامات تحویل می‌دهد

مدیرعامل تلگرام در پی تغییرات اخیر در سیاست‌های حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات این پلتفرم، اظهاراتی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد مرتبط با رویدادهای اخیر از جمله دستگیری موقت وی در فرانسه باشد.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در راستای جلوگیری از سوءاستفاده مجرمان از قابلیت جستجوی این پلتفرم، اعلام کرد که شرایط استفاده از خدمات و سیاست حریم خصوصی تلگرام به‌روزرسانی شده است تا در سراسر جهان به شکلی یکنواخت اعمال شوند. او تأکید کرد که در این تغییرات به‌وضوح بیان شده است که آدرس‌های IP و شماره‌های تلفن افرادی که قوانین این پلتفرم را نقض کنند، می‌توانند در صورت درخواست‌های قانونی معتبر، به مقامات مربوطه ارائه شوند.

وی افزود: “این اقدامات باید مانع از آن شود که مجرمان از تلگرام سوءاستفاده کنند. قابلیت جستجوی تلگرام برای یافتن دوستان و کشف اخبار طراحی شده است، نه برای ترویج کالاهای غیرقانونی. ما اجازه نخواهیم داد که افراد بدخواه امنیت و تمامیت پلتفرم ما را برای نزدیک به یک میلیارد کاربر به خطر بیندازند.”

این تغییرات در حالی انجام شده‌اند که چندی پیش دورف به‌طور موقت در فرانسه دستگیر شد. اگرچه او به سرعت آزاد شد، اما به نظر می‌رسد که این اقدامات جدید در جهت هماهنگ شدن با فشارهای قانونی و تلاش برای کاهش نگرانی‌های دولت‌ها و مقامات قانونی باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow