تکنولایف از لوگو و سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد

فروشگاه آنلاین تکنولایف طی مراسمی رسمی همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس خود، ضمن معرفی دو سرویس جدید تکنوپی و تکنوگلد، از لوگو و عناصر بصری بازآفرینی شده، رونمایی کرد.     در این رویداد که روز دوشنبه ۱۲ آذر ماه با حضور مدیران تکنولایف و خبرنگاران و چهره‌های شناخته شده حوزه فناوری در خانه کارمان …

۱۳ آذر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  2
تکنولایف از لوگو و سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد

فروشگاه آنلاین تکنولایف طی مراسمی رسمی همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس خود، ضمن معرفی دو سرویس جدید تکنوپی و تکنوگلد، از لوگو و عناصر بصری بازآفرینی شده، رونمایی کرد.    

در این رویداد که روز دوشنبه ۱۲ آذر ماه با حضور مدیران تکنولایف و خبرنگاران و چهره‌های شناخته شده حوزه فناوری در خانه کارمان تهران برگزار شد، دلایل بازآفرینی برند و اهداف آینده این شرکت برای حاضران تشریح شد.

در ابتدای این مراسم حسین حیدر، مدیرعامل تکنولایف با اشاره به تاریخچه این برند گفت: «زمانی که مالکیت تکنولایف به شرکت پارس همراه کاسپین واگذار شد، این فروشگاه، یک شرکت دو نفره بود که صرفا بر روی یک برند خاص متمرکز بود. امروز و پس از طی یک زمان نه چندان طولانی، تکنولایف به یکی از بزرگترین فروشگاه‌های کالای دیجیتال با بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تبدیل شده است».

رشد فروش و سهم بازار

در ادامه این رویداد هادی فرصادی، مدیر بخش مارکتینگ تکنولایف با ارائه آمارهای رشد این برند گفت: «نرخ رشد فروش تکنولایف از زمان ورود شرکت پارس همراه کاسپین در سال ۹۶ به طور میانگین ۳۳۲ درصد بوده است. بالاترین میزان این رقم را در سال ۱۳۹۹ با نرخ رشد ۵۶۷ درصدی تجربه کردیم. همچنین نرخ مرجوعی کالاها در تکنولایف ۲.۵ درصد است که در مقایسه با فروشگاه‌های آنلاین جهان، آمار مثبتی محسوب می‌شود».

تکنولایف در ماه‌های اخیر دو کمپین «مجبور نیستید» و «جمعه سفید» را اجرا کرد که به گفته مدیر مارکتینگ این شرکت، ۳۱۰ درصد رشد فروش را در میان برندهای معتبر رقم زده است. همچنین این کمپین‌ها باعث شده تا تعداد بازدید ماهانه وبسایت تکنولایف در یک ماه اخیر، پنج میلیون افزایش بازدید داشته باشد. براساس آمارها، بیشترین ارزش یک سبد خرید به یکی از کاربران تکنولایف تعلق دارد که با استفاده از فرصت به وجود آمده در کمپین‌ها بیش از ۸۲۴ میلیون تومان در یک سبد خود کالا خریداری کرده است.

مدیر مارکتینگ تکنولایف در مورد سهم بازار و اهداف آینده این برند گفت: «در حال حاضر تکنولایف ۱۳.۳ درصد از سهم بازار فروشگاه‌های آنلاین کالاهای دیجیتال را در اختیار دارد. برای سال آینده، اهداف ما بر روی توسعه سهم بازار، گسترش بخش‌های جدید و ایجاد یک تجربه خرید شخصی‌سازی شده به کمک داده‌کاوی و هوش مصنوعی متمرکز است».

درباره ری‌برندینگ

در ادامه این رویداد، تورج صابری‌وند، مشاور و برند دیزاینر شناخته شده این حوزه که پروژه ری‌برندینگ تکنولایف را برعهده داشت با اشاره به روند و چگونگی این بازآفرینی گفت: «پیش از شروع پروژه ری‌برندینگ طی یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواستیم تا نظر خود را در مورد وبسایت‌های پرهیجان و وبسایت‌های آرام اعلام کنند. بیش از ۹۰ درصد از افراد اعلام کردند که وبسایت‌های آرام و به دور از طرح‌های هیجانی را ترجیح می‌دهند. همین موضوع باعث شد تا در ری‌برندینگ تکنولایف به جای تکیه بر هیجان، بر روی ایجاد آرامش متمرکز شویم. باور ما در تکنولایف این است که مسئولیت اجتماعی کسب‌وکارها تنها در اقدامات محدود خلاصه نمی‌شود و باید به عنوان یک کسب‌وکار تمام تلاش خود را به کار گیریم تا آسیب‌ها و تاثیرات سوء کمتری را بر محیط زیست و جامعه وارد کنیم».

صابری‌وند در مورد لوگو و عناصر بصری جدید تکنولایف گفت: «در دیزاین‌های تکنولایف بیش از هر چیز به ایجاد آرامش در ذهن مخاطبان توجه داشتیم و این موضوع را می‌توانید در رنگ لوگو، رنگ‌های زمینه وبسایت، فونت‌ها، پیامک‌های ارسالی به کاربران و سایر عناصر بصری و متنی مشاهده کنید. به طور کلی آرامش، وقار و سادگی، شاخصه‌های برجسته این طراحی جدید هستند. ما اعتقاد داریم که یک محصول (در اینجا فروشگاه آنلاین) زمانی می‌تواند کاربرپسند (user-friendly) باشد که به کاربر خود به عنوان یک خریدار و مشتری نگاه نکند. کاربران، پیش از هر چیزی یک انسان با نیازهای مشخص هستند و به همین خاطر بایستی تمامی عناصر بر مدار خواسته‌ها و نیازهای او طراحی شود».

تکنوپی و تکنوگلد

در ادامه این رویداد، از «تکنوپی» و «تکنوگلد» رونمایی شد. تکنوپی، به عنوان یکی از پلتفرم‌های جدید حوزه وام‌دهی آنلاین و بازوی فین‌تک تکنولایف از شهریور ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

امیر حق‌رنجبر، مدیرعامل تکنوپی و تکنوگلد در رابطه با اهداف و نحوه فعالیت تکنوپی گفت: «هدف تکنوپی افزایش قدرت خرید کاربران تکنولایف است. براین اساس با در نظر گرفتن تمامی نیازهای کاربران خود روند آسانی را طراحی کرده‌ایم تا کاربران بدون نیاز به ضامن و تنها با یک قطعه چک بتوانند وام خرید کالا را دریافت کنند. میانگین زمان دریافت این تسهیلات پنج روز است و مبالغ ۱۰ تا ۸۰ میلیون تومان را شامل می‌شود. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ماهانه ارائه شده است».

مدیرعامل تکنوگلد، در مورد یکی دیگر از سرویس‌های جدید هلدینگ تکنولایف گفت: «تکنوگلد، امکان خرید و فروش کاملا آنلاین طلای آبشده را بدون اجرت و با هر میزان سرمایه‌ای فراهم می‌کند. تمام طلاهای خریداری شده توسط کاربران تکنوگلد، در بانک کارگشایی ذخیره و نگهداری می‌شوند. به منظور افزایش اعتماد و اطمینان کاربران برای انجام معاملات در تکنوگلد، طی یک تفاهم‌نامه رسمی، مابه‌ازای طلای خریداری شده در تکنوگلد، طلا در بانک کارگشایی ذخیره می‌شود و رسید آن نزد شرکت تکنوگلد نگهداری می‌شود. این رسیدها قابلیت استعلام و پیگیری را دارند».

امکان دریافت فیزیکی طلا، خرید و فروش آنلاین و شبانه‌روزی طلا، فروش آنلاین طلا و تسویه آنی و امکان سرمایه‌گذاری حتی با ۱۰۰ هزار تومان از دیگر مزایای تکنوگلد به شمار می‌رود.

در بخش دیگری از این رویداد، سوگل فرحی، مدیر منابع انسانی تکنولایف به ارزش‌های سازمانی این برند پرداخت و گفت: «ماموریت اصلی ما در واحد منابع انسانی، جذب و پرورش متخصصین حوزه‌های مرتبط با کسب‌وکار تکنولایف است. مفاهیمی همچون صداقت، احترام متقابل، پاسخگویی، همکاری، نوآوری و یادگیری مداوم مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی تکنولایف هستند که به طور جدی دنبال می‌شوند».

براساس اعلام مدیر منابع انسانی شرکت تکنولایف، ۵۹ درصد از نیروی انسانی این شرکت را آقایان و ۴۱ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، در تفکیک سنی نیز، ۳۲ درصد به نسل زد و ۶۰ درصد از سهم نیروی انسانی به نسل هزاره تعلق دارد.

تکنولایف از لوگو و سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow