جدیدترین تلویزیون های عرضه شده در بازار جهانی

تولید تلویزیون های جدید در بازار جهانی با سرعتی بی سابقه در حال پیشرفت است و شرکت های بزرگ فناوری با معرفی مدل های پیشرفته تر و با کیفیت تر، رقابت شدیدی را در این عرصه ایجاد کرده اند.  به گزارش تکناک، این تلویزیون ها با بهره گیری از تکنولوژی های نوین مانند نمایشگرهای OLED […] نوشته جدیدترین تلویزیون های عرضه شده در بازار جهانی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۵ مهر , ۱۴۰۳ - 08:00
 0  3
جدیدترین تلویزیون های عرضه شده در بازار جهانی

تولید تلویزیون های جدید در بازار جهانی با سرعتی بی سابقه در حال پیشرفت است و شرکت های بزرگ فناوری با معرفی مدل های پیشرفته تر و با کیفیت تر، رقابت شدیدی را در این عرصه ایجاد کرده اند.

 به گزارش تکناک، این تلویزیون ها با بهره گیری از تکنولوژی های نوین مانند نمایشگرهای OLED و QLED وضوح تصویر بالا و امکانات هوشمند، تجربه تماشای بی نظیری را برای کاربران فراهم می کنند.

همچنین، توجه به طراحی زیبا و باریک، مصرف انرژی کمتر و قابلیت های اتصال به اینترنت، از دیگر ویژگی های برجسته این محصولات است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جدیدترین تلویزیون های جدید عرضه شده در بازار جهانی را با هم مرور کنیم.

تلویزیون BRAVIA 9(سونی)

تلویزیون های براویا سونی با استفاده از جدیدترین فناوری‌های تصویر و صدا، تصاویری با کیفیت 4K HDR و صدایی با استاندارد دالبی اتموس ارائه می‌دهند.

تلویزیون های براویا سونی با استفاده از جدیدترین فناوری‌های تصویر و صدا، تصاویری با کیفیت 4K HDR و صدایی با استاندارد دالبی اتموس ارائه می‌دهند. این تلویزیون‌ها استانداردهای جدیدی در صنعت تلویزیون تعیین کرده‌اند.

تلویزیون های براویا سونی با همکاری غول‌های صنعت سرگرمی مانند نتفلیکس و پرایم ویدئو و Sony Pictures Core، ادغام شده‌اند تا بتوانید فیلم‌ها را دقیقاً همان‌طور‌که کارگردانان تمایل داشته‌اند، تماشا کنید.

همچنین BRAVIA از فناوری‌هایی مانند IMAX Enhanced و دالبی ویژن و دالبی اتموس استفاده می‌کند تا تجربه‌ی سینمایی را به خانه بیاورد.

تلویزیون های Max 2025(شیائومی)

شیائومی اخیرا تلویزیون‌های Max 2025 با پنل‌های ۸۵ و ۱۰۰ اینچی 4K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پنل QLED و صدای فراگیر Dolby Atmos را برای بازارهای جهانی رونمایی کرد.

شیائومی اخیرا تلویزیون‌های Max 2025 با پنل‌های ۸۵ و ۱۰۰ اینچی 4K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پنل QLED و صدای فراگیر Dolby Atmos را برای بازارهای جهانی رونمایی کرد.

این تلویزیون‌های غول‌پیکر به‌ترتیب با بهره‌مندی از پنل‌های QLED با نرخ نوسازی چشمگیر، تجربه‌ی سینمایی بی‌نظیری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورند.

پنل‌های 4K UHD آن‌ها با پوشش ۹۴ درصد از فضای رنگ DCI-P3، تصاویری زنده و واقعی را به‌نمایش می‌گذارند. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و تأخیر ورودی بسیار اندک ۴ میلی‌ثانیه، تجربه‌ی گیمینگ روان و نمایش تصاویری شفاف را هنگام تماشای ورزش یا صحنه‌های سریع تضمین می‌کند.

این تلویزیون‌ها از فناوری‌های پیشرفته‌ی تصویری دالبی ویژن و صوتی دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. حالت‌های VRR و AMD FreeSync Premium بازی‌های روان و بدون لگ را تضمین می‌کنند.

تلویزیون‌های جدید شیائومی از دو بلندگوی قدرتمند ۱۵ واتی نیز بهره می‌برند. همچنین ازنظر اتصالات و درگاه‌ها، تلویزیون‌های پرچم‌دار جدید شیائومی به بلوتوث ۵/۲ و وای‌فای ۶ و درگاه‌های متنوعی همچون HDMI و USB و اترنت مجهز شده‌اند.

قیمت‌ها این تلویزیون‌ها از ۲ هزار یورو برای مدل ۱۰۰ اینچی و ۱۳۰۰ یورو برای مدل ۸۵ اینچی شروع می‌شود.

تلویزیون ردمی مکس(شیائومی)

تلویزیون ۸۵ اینچی ردمی مکس ۲۰۲۵ از قابلیت‌های رمزگشایی 4K HDR و فناوری MEMC با نرخ ۶۰ هرتز برخوردار است

شیائومی تلویزیون ۸۵ اینچی ردمی مکس را با پنل 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هزتز رونمایی کرد. قیمت این تلویزیون کمتر از ۷۰۰ دلار خواهد بود.

پیش‌از‌این و در ماه آوریل، این شرکت مدل ۱۰۰ اینچی این سری را رونمایی کرده بود. تلویزیون جدید شیائومی هم‌اکنون برای خرید در چین با قیمت ۶۶۲ دلار آمریکا دردسترس قرار گرفته است.

تلویزیون ۸۵ اینچی ردمی مکس ۲۰۲۵ از قابلیت‌های رمزگشایی 4K HDR و فناوری MEMC با نرخ ۶۰ هرتز برخوردار است که با کاهش تاری حرکت، به بهبود وضوح تصویر کمک می‌کند.

صفحه‌نمایش با دقت رنگ ΔE≈2 کالیبره شده است تا رنگ‌های زنده و واقعی ارائه دهد. این صفحه‌نمایش از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند تا واقع‌گرایی را افزایش دهد. همچنین، به زاویه‌ی دید گسترده ۱۷۸ درجه مجهز است که کیفیت تصویر یکنواخت را از زوایای مختلف ارائه می‌دهد.

قلب تپنده‌ی این تلویزیون هوشمند پردازنده‌ی ‌چهار‌هسته‌ای است که ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی و ظرفیت کافی برای دانلود برنامه‌ها و انجام روان چند وظیفه را فراهم می‌کند.

تلویزیون 50T5K(تی سی ال)

تی سی ال اخیرا تلویزیون هوشمند جدید ۵۰ اینچی خود با نام 50T5K را در بازار چین معرفی کرده است.

تی سی ال اخیرا تلویزیون هوشمند جدید ۵۰ اینچی خود با نام 50T5K را در بازار چین معرفی کرده است.

تلویزیون جدید TCL به پنل QLED Quantum Dot با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۸ درصد و پوشش ۹۶ درصد گاموت رنگی DCI-P3 مجهز است. TCL ادعا می‌کند که این تلویزیون تا ۱۰۰هزار ساعت عملکرد رنگ زنده و دقیق را ارائه می‌دهد.

تلویزیون TCL از فناوری پیشرفته‌ی Quantum Dot Pro 2024 بهره می‌برد که از مواد کوانتوم چهار‌عنصری برای بهبود روشنایی و خلوص رنگ و قابلیت اطمینان استفاده می‌کند.

تلویزیون 50T5K دقت رنگ در سطح حرفه‌ای با رتبه‌ی ΔE<0.99 را ارائه می‌دهد و به‌لطف TÜV Rheinland باعث کاهش خستگی چشم می‌شود.

قلب تپنده‌ی تلویزیون 50T5K پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری A55 با فرکانس ۱/۹ گیگاهرتز است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند.

در بخش صدا، این تلویزیون به فناوری صدای Hi-Fi Onkyo مجهز است که تجربه‌ی کلی تماشای فیلم و بازی را افزایش می‌دهد. قیمت این مدل ۲۹۴ دلار تعیین شده است.

تلویزیون‌های سری OLED evo B4( ال جی)

شرکت ال‌جی تلویزیون‌های سری OLED evo B4 خود را رسماً روانه‌ی بازار کرد.

پس از نمایش در رویداد CES در اوایل سال جاری، شرکت ال‌جی تلویزیون‌های سری OLED evo B4 خود را رسماً روانه‌ی بازار کرد.

ال‌جی سری OLED evo B4 را در دو مدل ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه کرده است که به ترتیب مدل ۲۰۸۰ دلار و ۲۹۸۰ دلار قیمت دارد.

این تلویزیون‌ها به چیپ صوتی‌تصویری α8 AI ال‌جی مجهز شده‌اند که کیفیت تصویر و صدای استثنایی را نوید می‌دهد. پنل 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تصاویر را به روانی هرچه تمام‌تر پخش می‌کند.

تلویزیون‌های سری OLED evo B4 ال‌جی از طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای ارائه‌ی تجربه‌ی تصویری فراگیر برخوردار است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Atmos تصاویر خیره‌کننده و صدای دلنشین را تضمین می‌کند.

علاوه‌بر‌این، این تلویزیون‌ها با ارائه‌ صدای فراگیر مجازی 9.1.2، تجربه‌ی صوتی سینمایی عمیقی را به‌ارمغان می‌آورند.

دقت رنگ ۱۰۰ درصدی و پوشش کامل طیف رنگی از دیگر مشخصات مهم تلویزیون‌های جدید ال‌جی است که به نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده و واقعی منجر می‌شود.

همچنین گیمرها از زمان پاسخ‌گویی 0/1 میلی‌ثانیه تلویزیون‌های سری OLED evo B4 که تأخیر ورودی را به حداقل می‌رساند و تجربه‌ای روان‌تر را رقم می‌زند، لذت خواهند برد.

نوشته جدیدترین تلویزیون های عرضه شده در بازار جهانی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow