خبر خوب برای کاربران گوگل کَلِندر؛ حالت تاریک در دسترس است!

تا همین اواخر، نسخه وب گوگل کَلِندر فاقد حالت تاریک بود، اما این کمبود بالاخره برطرف شد. با یک به‌روزرسانی جدید، کاربران حالا می‌توانند بین حالت روشن، تاریک و حالت پیش‌فرض دستگاه خود، یکی را انتخاب کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طبق اعلام گوگل آیکون‌های کَلِندر به‌روزرسانی شده‌اند و ظاهر یکپارچه‌تری […] منبع خبر خبر خوب برای کاربران گوگل کَلِندر؛ حالت تاریک در دسترس است! پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  5
خبر خوب برای کاربران گوگل کَلِندر؛ حالت تاریک در دسترس است!

تا همین اواخر، نسخه وب گوگل کَلِندر فاقد حالت تاریک بود، اما این کمبود بالاخره برطرف شد. با یک به‌روزرسانی جدید، کاربران حالا می‌توانند بین حالت روشن، تاریک و حالت پیش‌فرض دستگاه خود، یکی را انتخاب کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طبق اعلام گوگل آیکون‌های کَلِندر به‌روزرسانی شده‌اند و ظاهر یکپارچه‌تری به آن بخشیده‌اند. ویژگی محبوب دارک مود برای کاهش خستگی چشم و بهبود تجربه کاربری در محیط‌های کم نور بسیار مفید است. طراحی کَلِندر با الهام از Material Design 3 گوگل، مدرن‌تر و کاربرپسندتر شده است. دسترسی به تنظیمات و ویژگی‌های مختلف ساده‌تر شده است.

برای استفاده از این روش ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه گوگل کَلِندر استفاده می‌کنید. روی نماد چرخ‌دنده در گوشه‌ی بالا سمت راست کلیک کنید. گزینه “Appearance” را انتخاب کنید و سپس حالت دلخواه خود (روشن، تاریک یا پیش‌فرض دستگاه) را برگزینید.

این به‌روزرسانی به‌تدریج برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، کمی صبر کنید. حالت تاریک به ویژه در محیط‌های کم نور، برای چشم‌ها راحت‌تر است. همچنین در دستگاه‌هایی با صفحه نمایش OLED، استفاده از حالت تاریک می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک کند. با این به‌روزرسانی، گوگل کَلِندر به یکی از بهترین ابزارهای مدیریت زمان تبدیل شده است.

منبع خبر خبر خوب برای کاربران گوگل کَلِندر؛ حالت تاریک در دسترس است! پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow