داستانگویی تجاری خودکار: با هوش مصنوعی بصری نپکین
هوشیو داستانگویی تجاری خودکار: با هوش مصنوعی بصری نپکین چرا نپکین؟ این ابزار ساخته «پرامود شارما»، کهنهکار سیلیکونولی در حوزه هوش مصنوعی، و «جروم شولر» است که بیش از یک دهه پیش شرکت اُسمو را برای استفاده از هوش مصنوعی برای زنده کردن بازیهای کودکان راهاندازی کرد. نپکین (Napkin)، در لغت به معنی همان دستمالسفرهای است که در بسیاری از رستورانها بخشی از تشریفات […] داستانگویی تجاری خودکار: با هوش مصنوعی بصری نپکین تیم تحریریه
هوشیو
داستانگویی تجاری خودکار: با هوش مصنوعی بصری نپکین
چرا نپکین؟ این ابزار ساخته «پرامود شارما»، کهنهکار سیلیکونولی در حوزه هوش مصنوعی، و «جروم شولر» است که بیش از یک دهه پیش شرکت اُسمو را برای استفاده از هوش مصنوعی برای زنده کردن بازیهای کودکان راهاندازی کرد. نپکین (Napkin)، در لغت به معنی همان دستمالسفرهای است که در بسیاری از رستورانها بخشی از تشریفات […]
داستانگویی تجاری خودکار: با هوش مصنوعی بصری نپکین
تیم تحریریه
واکنش شما چیست؟