دوربین سلفی آیفون ۱۷ احتمالاً ارتقا می‌یابد

طبق آخرین شایعات، اپل قصد دارد رزولوشن دوربین سلفی سری آیفون ۱۷ را ارتقا دهد تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی باکیفیت‌تری ثبت کنند. به‌گزارش تک‌ناک، اطلاعات تازه‌فاش‌شده از آیفون ۱۷ سال حاکی از آن است که تمام گوشی‌های این سری، ازجمله آیفون ۱۷ اسلیم و آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس، به دوربین... نوشته دوربین سلفی آیفون ۱۷ احتمالاً ارتقا می‌یابد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
دوربین سلفی آیفون ۱۷ احتمالاً ارتقا می‌یابد

طبق آخرین شایعات، اپل قصد دارد رزولوشن دوربین سلفی سری آیفون ۱۷ را ارتقا دهد تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی باکیفیت‌تری ثبت کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، اطلاعات تازه‌فاش‌شده از آیفون ۱۷ سال حاکی از آن است که تمام گوشی‌های این سری، ازجمله آیفون ۱۷ اسلیم و آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس، به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. این خبر را جف پو، تحلیلگر حوزه‌ی اپل، اعلام کرده است  و نشان می‌دهد که اپل ممکن است تعداد پیکسل‌های دوربین سلفی آیفون ۱۷ را درمقایسه‌با مدل‌های امسال و سال‌های قبل دو برابر کند.

دوربین سلفی آیفون ۱۷

جف پو افزود که دوربین سلفی آیفون ۱۷ احتمالاً به لنز پلاستیکی شش‌عنصره مجهز خواهد شد. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی TrueDepth به‌کاررفته در آیفون ۱۵ پنج عنصر پلاستیکی دارد.

نئووین می‌نویسد که این اطلاعات چندان جدید نیستند؛ زیرا در ژانویه‌ی سال جاری، مینگ‌چی کوئو، دیگر تحلیلگر نام‌آشنای حوزه‌ی اپل، اعلام کرده بود که حداقل یک مدل از سری آیفون ۱۷ از دوربین ۲۴ مگاپیکسلی بهره خواهد بود.

پیش‌از‌این، گزارش شده بود که اپل قصد دارد آیفون ۱۷ اسلیم را جایگزین مدل پلاس کند و طراحی نازک‌تر و وزن سبک‌تری برایش در نظر بگیرد. همچنین، شایعه شده است که اپل تمام ظرفیت تراشه‌ی ۲ نانومتری TSMC را برای خط‌تولید آیفون ۱۷ در سال ۲۰۲۵ رزرو کرده است.

آیفون ۱۷ اسلیم احتمال دارد به دوربین پشتی تکی ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و تراشه‌ی A19 و نمایشگری با رزولوشن ۲۷۴۰ در ۱۲۶۰ مجهز باشد. بااین‌همه، دراین‌میان گزارش‌هایی نیز مبنی‌بر این موضوع وجود دارد که فرایند تولید آیفون ۱۷ اسلیم با مشکل مواجه شده است.

نوشته دوربین سلفی آیفون ۱۷ احتمالاً ارتقا می‌یابد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow