دوربین شیائومی پوکو x6 بهتر است یا سامسونگ A35

گلکسی A35 سامسونگ به عنوان محصولی وارد بازار شد که عملکرد بالا را با قیمت مناسب ترکیب می‌کند. از سوی دیگر، پوکو x6 شیائومی نیز با وجود ویژگی‌های متفاوت همچنان ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد. به هر حال، بین گوشی هوشمند کره‌ای و چینی، کدام یک نیازهای شما برای کیفیت تصویر و فیلمبرداری برآورده می‌کند؟ […] منبع خبر دوربین شیائومی پوکو x6 بهتر است یا سامسونگ A35 پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
دوربین شیائومی پوکو x6 بهتر است یا سامسونگ A35

گلکسی A35 سامسونگ به عنوان محصولی وارد بازار شد که عملکرد بالا را با قیمت مناسب ترکیب می‌کند. از سوی دیگر، پوکو x6 شیائومی نیز با وجود ویژگی‌های متفاوت همچنان ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد. به هر حال، بین گوشی هوشمند کره‌ای و چینی، کدام یک نیازهای شما برای کیفیت تصویر و فیلمبرداری برآورده می‌کند؟ در این بررسی به مقایسه دوربین a35 با پوکو x6 می‌پردازیم تا ببینم کدام یک انتخاب بهتری است. قیمت گوشی a35 از برند سامسونگ در حال حاضر حدود 14 میلیون تومان و نزدیک به poco x6 است.

جدول مشخصات دوربین شیائومی پوکو x6 بهتر است یا سامسونگ A35

ویژگی‌ها سامسونگ A35 شیائومی پوکو x6
پیکربندی دوربین پشت واید

اولتراواید

ماکرو

واید

اولتراواید

تشخیص عمق

دوربین اصلی 50 مگاپیکسل 64 مگاپیکسل
دوربین سلفی اصلی 16 مگاپیکسل 16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اصلی لنز واید

فوکوس خودکار با تشخیص فاز

لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

1/1.96 اینچ سایز سنسور

f/1.8

لنز واید

25 میلی‌متری

فوکوس خودکار با تشخیص فاز

لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

0.7 میکرومتر سایز پیکسل

f/1.7

دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل 8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اولتراواید لنز اولتراواید

پوشش 123 درجه

1.4 اینچ سایز سنسور

1.12 میکرومتر سایز پیکسل

f/2.2

لنز اولتراواید

پوشش 120 درجه

f/2.2

دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل 2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین ماکرو لنز ماکرو

f/2.4

لنز ماکرو

f/2.4

حداکثر رزولوشن فیلمبرداری دوربین‌ اصلی 4K 4K
حداکثر رزولوشن فیلمبرداری دوربین‌ سلفی 4K 1080P

مقایسه دوربین شیائومی پوکو x6 بهتر است یا سامسونگ A35

هنگام مقایسه شیائومی پوکو ایکس 6 با سامسونگ گلکسی A35 از نظر عملکرد دوربین، هر دو گوشی تفاوت‌های جزئی نسبت به هم دارند، اما برای کسانی که به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارند، این تفاوت جزئی نیز مهم است. همچنین توصیه می‌کنیم بعد از بررسی تفاوت‌های دور گوشی برای ارزیابی قیمت گوشی a35 و POCO x6 اقدام کنید. در ادامه به تفاوت مشخصات و ویژگی‌های هر دو گوشی در بخش دوربین اصلی، سلفی و قابلیت فیلمبرداری می‌پردازیم.

مقایسه دوربین a35 با پوکو x6 از نظر کیفیت تصویر

هر دو گوشی دارای تنظیمات متشکل از سه دوربین عقب هستند. دوربین اصلی A35 سامسونگ 50 مگاپیکسلی و دوربین 64 مگاپیکسلی پوکو x60 در محدوده دینامیکی و کنترل نویز خوب هستند. با این حال، A35 رنگ‌ها و کنتراست بهتری را هم در روز و هم در شب ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که X6 با محدود کردن اندکی HDR، فاقد حداکثر وضوح و دقت در تصاویر است.

گوشی A35 همچنین به لطف حالت شب خود در تنظیمات کم نور عملکرد مناسبی دارد، اگرچه در شرایط نوری چالش برانگیز ممکن است مقداری نویز ایجاد کند. در شرایط کم نور، POCO x6 از حالت شب تقویت شده با هوش مصنوعی بهره می‌برد که در مقایسه با گلکسی A35، وضوح بهتر و نویز کمتری ارائه می‌دهد.

لنز فوق عریض هر دو گوشی همان وضوح 8 مگاپیکسلی را دارند. این موضوع محدوده دینامیکی را محدودتر می‌کند که منجر به تاریک شدن عکس‌ها در نور زیاد می‌شوند. همچنین لنز ماکرو هر دو موبایل فوکوس خودکار ندارد، اما گوشی کره‌ای مگاپیکسل بیشتری را ارائه می‌دهد. گوشی سامسونگ A35 در بخش دوربین اصلی گزینه بهتری محسوب می‌شود.

دوربین جلوی هر دو گوشی در طول روز سلفی‌های خوبی با رنگ‌ها و وضوح مناسب می‌گیرند. در شب، کیفیت آنها افت می‌کند، اما در گلکسی جزئیات تصویر بهتر است. در حالت پرتره، POCO با نرم کردن پوست و داشتن ایرادات بیشتر نسبت به رقیب خود در این بخش شکست می‌خورد. همچنین سامسونگ می‌تواند کیفیت 4K را برای دوربین سلفی ارائه دهد. در بخش فیلمبرداری نیز گوشی کره‌ای برنده است.

مقایسه دوربین A35 با POCO X6 از نظر فیلمبرداری

دوربین فیلمبرداری هر دو گوشی هوشمند با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت نمایش بسیار خوب فیلم می‌گیرد. این دستگاه‌ها همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر را برای مقابله با لرزش‌ها، فوکوس سریع و ضبط صدای رضایت بخش ارائه می‌دهند.

نرم‌افزار دوربین در A35 با ویژگی‌هایی مانند حالت Super Steady برای تثبیت تصویر تأکید دارد و گزینه‌ای عالی برای کاربرانی است که نیاز به فیلمبرداری سریع و باکیفیت دارند. همچنین دارای قابلیت‌های پیشرفته HDR است که به بهبود کنتراست و تعادل رنگ در فیلم‌های گرفته شده در شرایط نوری چالش برانگیز کمک می‌کند.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 6 با پیشرفت‌های ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله تشخیص صحنه در لحظه و بهینه سازی برای محیط‌های پویا یک گوشی مناسب برای فیلمبرداری است. به طور کلی، خرید پوکو ایکس ۶ برای کاربرانی مناسب است که به دنبال ضبط ویدئوها با رنگ‌های غنی و جذابیت بیشتر هستند، در حالی که A35 به سمت ضبط ویدیوی متعادل و طبیعی تمایل دارد. هر دو گوشی در فیلمبرداری یک عملکرد مشابه را ارائه می‌دهند.

کلام آخر

با مقایسه دوربین A35 با POCO X6 می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید و موبایل مناسب را طبق نیازهای خود انتخاب کنید. کیفیت تصویر در گوشی کره‌ای بهتر از گوشی چینی است، اما هر دو در قابلیت فیلمبرداری مشابه هم هستند. درمجموع، تفاوت‌ها بسیار جزئی هستند و اکثر کاربران می‌توانند از هر دو گوشی لذت ببرند.

salb-techna

منبع خبر دوربین شیائومی پوکو x6 بهتر است یا سامسونگ A35 پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow