دولینگو دوره‌های ریاضی و موسیقی را برای کاربران اندروید ارائه کرد

دولینگو با نوآوری جدید خود، فرایند آموزش را فراتر برد و دوره‌های جذاب ریاضی و موسیقی را پس از کاربران iOS، برای کاربران اندروید نیز منتشر کرد. به‌گزارش تک‌ناک، دولینگو پیش از رویداد Duocon 2024، با ارائه‌ی دوره‌های جدید ریاضی و موسیقی برای کاربران اندروید، گامی دیگر در جهت نوآوری برداشته است. پیش‌از‌این، این دوره‌ها […] نوشته دولینگو دوره‌های ریاضی و موسیقی را برای کاربران اندروید ارائه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
دولینگو دوره‌های ریاضی و موسیقی را برای کاربران اندروید ارائه کرد

دولینگو با نوآوری جدید خود، فرایند آموزش را فراتر برد و دوره‌های جذاب ریاضی و موسیقی را پس از کاربران iOS، برای کاربران اندروید نیز منتشر کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، دولینگو پیش از رویداد Duocon 2024، با ارائه‌ی دوره‌های جدید ریاضی و موسیقی برای کاربران اندروید، گامی دیگر در جهت نوآوری برداشته است. پیش‌از‌این، این دوره‌ها برای کاربران iOS در‌دسترس بودند و حالا کاربران اندروید نیز می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

شرکت دولینگو هنوز به‌صورت رسمی از عرضه‌ی دوره‌های ریاضی و موسیقی برای اندروید خبر نداده است. به‌نظر می‌رسد دست‌اندرکاران این شرکت قصد دارند این خبر را در رویداد Duocon اعلام کنند. بااین‌حال، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که برخی کاربران به‌صورت محدود به این دوره‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند.

دوره‌ی ریاضی به دو بخش تقسیم می‌شود: یکی برای آموزش مفاهیم پایه‌ی ریاضی به کودکان و دیگری برای تقویت مهارت‌های ریاضی روزمره‌ی بزرگ‌سالان. دوره‌ی موسیقی نیز به سه بخش اصلی تقسیم و تمام تمرینات موسیقی روی پیانوی مجازی انجام می‌شود:

  • در بخش اول، مفاهیم اولیه‌ی موسیقی مانند نت‌ها و آهنگ‌های ساده آموزش داده می‌شود.
  • در بخش دوم، نحوه‌ی نواختن آهنگ‌ها با کلیدهای سفید پیانو یاد داده می‌شود.
  • در بخش سوم، نحوه‌ی نواختن با کلیدهای سیاه آموزش داده می‌شود.
دولینگو، با نوآوری جدید خود، آموزش زبان را فراتر برد و دوره‌های جذاب ریاضی و موسیقی را برای کاربران اندروید عرضه کرد

برای پیداکردن دوره‌های ریاضی و موسیقی، در گوشه‌ی بالا سمت راست روی پرچم زبان کلیک کنید. سپس تا پایین صفحه اسکرول کنید و روی علامت «+» بزنید. در فهرست زبان‌ها، گزینه‌های ریاضی و موسیقی را پیدا کنید. درحال‌حاضر، برای انجام این دوره‌ها در نسخه‌ی دسکتاپ به دستگاه iOS نیاز دارید. بااین‌حال، می‌توانید این دوره‌ها را در دستگاه‌های اندرویدی‌تان نیز انجام دهید.

دولینگو، با نوآوری جدید خود، آموزش زبان را فراتر برد و دوره‌های جذاب ریاضی و موسیقی را برای کاربران اندروید عرضه کرد

رسانه‌ی نئووین دوره‌های جدید دولینگو اندروید را آزمایش کرده و نتیجه گرفته است که این دوره‌ها برخلاف روش‌های سنتی آموزش زبان، روی تمرین عملی تمرکز دارند. ازاین‌رو، دیگر به حفظ تئوری‌های پیچیده نیازی نیست. دولینگو با استفاده از روش تکرار هوشمند، به شما کمک می‌کند تا مفاهیم جدید را به‌سادگی فرابگیرید.

نوشته دولینگو دوره‌های ریاضی و موسیقی را برای کاربران اندروید ارائه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow