دونالد ترامپ؛ یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴

دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور پیشین ایالات متحده و نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی آمریکا، اعلام کرد که در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ به‌عنوان یکی از سخنرانان اصلی حضور خواهد یافت. به‌گزارش تک‌ناک، بر‌اساس بیانیه‌ای که دفتر دونالد ترامپ در ۱۰ جولای (۲۰ تیر) منتشر کرده است، این چهره‌ی جنجالی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در... نوشته دونالد ترامپ؛ یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ تیر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  1
دونالد ترامپ؛ یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴

دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور پیشین ایالات متحده و نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی آمریکا، اعلام کرد که در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ به‌عنوان یکی از سخنرانان اصلی حضور خواهد یافت.

به‌گزارش تک‌ناک، بر‌اساس بیانیه‌ای که دفتر دونالد ترامپ در ۱۰ جولای (۲۰ تیر) منتشر کرده است، این چهره‌ی جنجالی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل تنسی سخنرانی می‌کند.

انتظار می‌رود که ترامپ در ۲۷ جولای (۶ مرداد) ساعت ۲ بعدازظهر به وقت آمریکا سخنرانی خود را ایراد کند. این سخنرانی به‌صورت زنده و مستقیم برای مخاطبان ترامپ و طرفداران بیت کوین در سراسر جهان پخش خواهد شد.

به‌نقل از کریپتواسلیت، این نخستین‌باری است که یکی از رؤسای جمهور آمریکا به‌طور رسمی و مستقیم با جامعه‌ی جهانی کاربران بیت کوین گفت‌وگو می‌کند. ازاین‌رو، می‌توان این اتفاق را رخدادی حیاتی برای آینده‌ی صنعت رمزارزها در آمریکا و دیگر نقاط جهان به‌شمار آورد.

ترامپ

ناظران حوزه‌ی رمزارزها بر این باورند که در این سخنرانی، مواضع و برنامه‌های ترامپ درقبال رمزارزها شفاف‌تر از همیشه تبیین خواهد شد. جالب آنکه پیش‌تر ترامپ میانه‌ی چندان خوبی با رمزارزها نداشته است. برای مثال، او ۵ سال پیش دست رد به سینه ارزهای دیجیتال زده و گفته بود:

اصلاً طرفدار بیت کوین و دیگر رمزارزها نیستم. این دارایی‌ها به‌شدت پرنوسان‌اند و نمی‌توان آن‌ها را پول به‌شمار آورد. علاوه‌براین، این نوع دارایی‌ها بیش از کارکردهای قانونی، تسهیلگر اموری مثل دادوستد مواد مخدر و دیگر فعالیت‌های غیرقانونی‌اند.

به‌رغم این موضع تند‌و‌تیز علیه رمزارزها در سال‌های اخیر، به‌تازگی ترامپ آغوشش را به‌روی رمزارزها باز کرده است. او که هم‌اکنون عنوان نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را یدک می‌کشد، متعهد شده است که به مخالفت کاخ‌سفید با رمزارزها پایان بدهد.

نوشته دونالد ترامپ؛ یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow