دوچرخه اسکوتری الکتریکی The One معرفی شد

شرکت Owlet Bikes مدل جدیدی از دوچرخه‌های الکتریکی به نام “The One” را معرفی کرده، که ترکیبی از دوچرخه و اسکوتر برقی است. به گزارش تک‌ناک، این دوچرخه اسکوتری الکتریکی، سبک جدیدی از حمل و نقل شهری است. این مدل سبک، متحرک، جمع و جور و بسیار قدرتمند می‌باشد. این دوچرخه‌ها پدال ندارند و به... نوشته دوچرخه اسکوتری الکتریکی The One معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
دوچرخه اسکوتری الکتریکی The One معرفی شد

شرکت Owlet Bikes مدل جدیدی از دوچرخه‌های الکتریکی به نام “The One” را معرفی کرده، که ترکیبی از دوچرخه و اسکوتر برقی است.

به گزارش تک‌ناک، این دوچرخه اسکوتری الکتریکی، سبک جدیدی از حمل و نقل شهری است. این مدل سبک، متحرک، جمع و جور و بسیار قدرتمند می‌باشد. این دوچرخه‌ها پدال ندارند و به گفته سازندگان به نظر می‌رسد که پدال‌ها به ندرت در دنیای دوچرخه‌سواران قدرتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین The One از دور شبیه یک دوچرخه به نظر می‌رسد، اما بیشتر یک اسکوتر برقی نشستنی است. تیم طراحی مستقر در لس‌آنجلس می‌گوید که برای طراحی این دستگاه از هوافضا، فناوری پهپاد، صنایع مد و جواهرات و انرژی الهام گرفته است تا نه فقط یک وسیلۀ نقلیه، بلکه یک قطعه هنری بسازد که نمونه ترکیبی عالی از ظاهری زیبا و عملکرد باشد.

دوچرخه اسکوتری الکتریکی The One

لوله آلومینیومی ضخیم بدنه این دوچرخه دارای باتری قابل جابه‌جایی 1500 وات ساعتی (56 V/30 Ah) می‌باشد که توسط LG ساخته شده است. همچنین یک چراغ جلوی دوتایی و یک چراغ عقب دایره‌ای و درگاه شارژ دارد. این باتری برای برد هر بار شارژ تا 96.5 کیلومتر است و گفته می‌شود که شارژ کامل با استفاده از شارژر ارائه شده آن 3.5 ساعت طول می‌کشد.

با پاهایی که روی گیره‌های برگردان قرار داده می‌شوند و دست‌هایی که دستگیره‌های تخت دوچرخه را می‌گیرند، راننده فقط با فشار دادن یک دکمه از فعال‌سازی موتور عقب با توان 750 وات استفاده می‌کند، که به گفتۀ شرکت Owlet Bikes در حالت بالاترین خود به 3,000 وات می‌رسد. موتور این دوچرخه الکتریکی می‌تواند حداکثر 180 نیوتن متر گشتاور تولید کند و The One را به حداکثر سرعت 48 کیلومتر در ساعت برساند. البته موتور آن را می‌توان برای حداکثر سرعت 32.18 کیلومتر بر ساعت نیز تنظیم کرد.

قاب دوچرخه The One دارای پنل‌های زاویه‌دار زیبایی است که در جلو و عقب نصب شده‌اند. طول این دوچرخه بین 147 تا 160 سانتی‌متر است، که این طول بسته به تنظیم فاصله بین دو محور می‌باشد. اما این قاب برای گذاشتن در صندوق عقب یا ذخیره‌سازی در داخل خانه به x 94 x 53  111 سانتی‌متر نیز فشرده می‌شود.

دوچرخه اسکوتری الکتریکی The One معرفی شد

یک دوشاخه تعلیق هوا، کوچک‌ترین ناهمواری‌های شهری را صاف می‌کند. همچنین دوچرخه The One دارای یک زین فنردار سبک و چرخ‌های 50 سانتی‌متری می‌باشد. قدرت توقف قابل اعتماد با ترمزهای دیسکی هیدرولیک Shimano شکل می‌گیرد. همچنین این دوچرخه اسکوتری الکتریکی مجهز به GPS است.

پس از نمایش نمونه اولیه این دوچرخه اسکوتری الکتریکی در نمایشگاه CES در ماه ژانویه، این شرکت در حال حاضر قبل از عرضه عمومی، نمونه‌های آزمایشی این دستگاه را در اختیار یک سری مشتری خاص قرار داده است.

شرکت Owlet Bikes اعلام کرده است که این دوچرخه اسکوتری الکتریکی برای عرضه در ماه آگوست (10 مرداد تا 9 شهریور) آماده می‌شود و انتظار می‌رود قیمت 300 دستگاه اول در حدود 2995 دلار آمریکا باشد. برای خرید این دوچرخه‌ اسکوتری باید در لیست انتظار بمانید.

 

نوشته دوچرخه اسکوتری الکتریکی The One معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow