دو بازی با اقتباس از فیلم Halloween ساخته می‌ شود

یک مجموعه‌ کلاسیک دیگر از فیلم‌های ترسناک راهی دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد شد. این بار نوبت به نسخه اصلی فیلم Halloween محصول سال ۱۹۷۸ رسیده است که به دو بازی ویدیویی جداگانه تبدیل می‌شود. به نقل از neowin، شرکت Boss Team Games مسئولیت اقتباس این فیلم ترسناک به بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد. این... نوشته دو بازی با اقتباس از فیلم Halloween ساخته می‌ شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
دو بازی با اقتباس از فیلم Halloween ساخته می‌ شود

یک مجموعه‌ کلاسیک دیگر از فیلم‌های ترسناک راهی دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد شد. این بار نوبت به نسخه اصلی فیلم Halloween محصول سال ۱۹۷۸ رسیده است که به دو بازی ویدیویی جداگانه تبدیل می‌شود.

به نقل از neowin، شرکت Boss Team Games مسئولیت اقتباس این فیلم ترسناک به بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد. این شرکت پیش‌تر ناشر بازی دیگری بر اساس فیلم ترسناک Evil Dead: The Game بود، که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و توسط Saber Interactive توسعه یافت.

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره این دو بازی جدید اقتباس‌شده از Halloween وجود دارد. رسانه IGN گزارش می‌دهد که هر دو بازی با همکاری شرکت‌های Compass International Pictures و Further Front ساخته می‌شوند. شرکت Compass مالک اصلی مجموعه فیلم‌های Halloween بود، که هم‌اکنون توسط شرکت Trancas International Films اداره می‌شود.

فیلم اصلی Halloween شخصیت مایکل مایرز، قاتل ماسک‌پوش و بی‌صدا را معرفی کرد که به نظر می‌رسید هیچ‌گاه نمی‌توان او را کشت. این فیلم موفقیت بزرگی به دست آورد و دنباله‌های زیادی برای آن ساخته شد و حتی یک ریبوت کامل هم داشت. به تازگی نیز یک سه‌گانه از دنباله‌های این فیلم منتشر شده است.

اقتباس از فیلم ترسناک Halloween برای ساخت دو بازی جدید

بر اساس این گزارش، یکی از این دو بازی جدید Halloween از موتور Unreal Engine 5 برای گرافیک خود استفاده خواهد کرد. همچنین از نظرهای جان کارپنتر، کارگردان اصلی فیلم بهره‌مند خواهد شد.

کارپنتر در مصاحبه‌ای با IGN گفت:

«به عنوان یک گیمر بزرگ، از اینکه بتوانم مایکل مایرز را دوباره در این بازی زنده کنم بسیار هیجان‌زده‌ هستم و امیدوارم بتوانم شما را به شدت بترسانم.»

رسانه IGN همچنین اشاره می‌کند که این بازی‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا لحظات فیلم را دوباره تجربه کنند و به عنوان شخصیت‌های کلاسیک این فیلم، بازی را انجام دهند.

هنوز اطلاعاتی درباره استودیوهای توسعه‌دهنده این بازی‌ها، یا تاریخ انتشار آنها منتشر نشده است.

جان کارپنتر همچنین در حال همکاری با یک بازی دیگر به نام John Carpenter’s Toxic Commando می‌باشد، که توسط Saber Interactive در حال توسعه است و اولین بار در ژوئن ۲۰۲۳ معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات کمی از وضعیت این بازی منتشر شده است.

نوشته دو بازی با اقتباس از فیلم Halloween ساخته می‌ شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow