رابرت کیوساکی: اکنون وقت خرید بیت کوین است

رابرت کیوساکی در اظهارنظری تازه گریزی به معضل انباشت بدهی ایالات متحده زده و گفته است که اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین است. به‌گزارش تک‌ناک، رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول»، در یادداشت تازه‌ای در شبکه‌ی اجتماعی ایکس بابت رشد سرسام‌آور بدهی‌های دولت آمریکا ابزار نگرانی نکرده است. کریپتودنس می‌نویسد که... نوشته رابرت کیوساکی: اکنون وقت خرید بیت کوین است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
رابرت کیوساکی: اکنون وقت خرید بیت کوین است

رابرت کیوساکی در اظهارنظری تازه گریزی به معضل انباشت بدهی ایالات متحده زده و گفته است که اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین است.

به‌گزارش تک‌ناک، رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول»، در یادداشت تازه‌ای در شبکه‌ی اجتماعی ایکس بابت رشد سرسام‌آور بدهی‌های دولت آمریکا ابزار نگرانی نکرده است. کریپتودنس می‌نویسد که کیوساکی خطاب به دنبال‌کنندگان خود گفته است:

یک‌تریلیون ثانیه معادل ۳۱,۶۸۸ سال است و ایالات متحده هر ۱۰۰ روز یک‌ بار به‌اندازه‌ی این مقدار بدهی می‌سازد.

پیام کیوساکی روشن است و آن چیزی نیست جز اینکه افزایش بی‌امان بدهی ملی نمی‌تواند پایدار باشد. او همچنان بر این باور است که تنها بیت کوین و طلا و دیگر فلزات گران‌بها می‌توانند کشتی نجاتی برای رهایی از گرداب آشفتگی اقتصادی ناشی از بدهی‌های کلان آمریکا باشند.

کیوساکی از لزوم خرید بیت کوین می‌گوید

کیوساکی سال‌هاست که نظام مالی سنتی را به باد انتقاد گرفته است. همچنین، از لزوم سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مشهود و ارزهای دیجیتال، سخن به‌میان آورده است. ایالات متحده همچنان با مشکلات مالی فزاینده‌ای مواجه است. بسیاری از اقتصاددان‌ها از لزوم چاره‌اندیشی برای معضلاتی همچون تورم و حفظ ارزش پول ملی امریکا گفته‌اند.

رقم بدهی تریلیون‌دلاری ایالات متحده به‌سادگی می‌تواند وسعت معضلی را آشکار کند که گریبان‌گیر آمریکا شده است. کیوساکی همواره از طلا و نقره و بیت کوین به‌عنوان بهترین پناهگاه‌ها برای درامان‌ماندن از سیل تورم صحبت کرده است. وی توانسته است خیل انبوهی از سرمایه‌گذاران را با خود همراه کند.

نوشته رابرت کیوساکی: اکنون وقت خرید بیت کوین است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow