ردمی واچ ۵ اکتیو به‌زودی در هند عرضه خواهد شد

ردمی واچ ۵ اکتیو با نمایشگر بزرگ ۲ اینچی، گواهی IPX8، بیش از ۱۴۰ حالت تمرینی، قابلیت تماس مستقیم و عمر باتری ۱۸ روزه در بازار هند عرضه می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، ردمی جدیدترین گجت پوشیدنی خود، یعنی ردمی واچ ۵ اکتیو را در بازار هند عرضه خواهد کرد. این ساعت هوشمند با ویژگی‌های جذاب متعددی... نوشته ردمی واچ ۵ اکتیو به‌زودی در هند عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  3
ردمی واچ ۵ اکتیو به‌زودی در هند عرضه خواهد شد

ردمی واچ ۵ اکتیو با نمایشگر بزرگ ۲ اینچی، گواهی IPX8، بیش از ۱۴۰ حالت تمرینی، قابلیت تماس مستقیم و عمر باتری ۱۸ روزه در بازار هند عرضه می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، ردمی جدیدترین گجت پوشیدنی خود، یعنی ردمی واچ ۵ اکتیو را در بازار هند عرضه خواهد کرد. این ساعت هوشمند با ویژگی‌های جذاب متعددی همراه است که آن را به رقیبی قدرتمند در بازار ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند.

ویژگی برجسته‌ی Redmi Watch 5 Active صفحه‌نمایش ۲ اینچی آن است. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش ۵۰۰ نیت که در زیر نور مستقیم خورشید نیز عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند جدید ردمی گواهی IPX8 را نیز دریافت کرده و دربرابر آب کاملاً مقاوم است.

ردمی واچ ۵ اکتیو با نمایشگر بزرگ ۲ اینچی، مقاومت در برابر آب،

پایش سلامتی یکی از ویژگی‌های اصلی Redmi Watch 5 Active است. این دستگاه به حسگرهایی مجهز است که امکان نظارت مداوم بر آمار حیاتی مانند ضربان قلب و اکسیژن خون را فراهم می‌کنند. علاوه‌براین، ساعت هوشمند مذکور میزان استرس و الگوهای خواب و چرخه‌ی قاعدگی را ردیابی و از بیش از ۱۴۰ حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند.

گیزچاینا می‌نویسد که ردمی واچ ۵ اکتیو به بلندگوی داخلی و میکروفون مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا هنگام اتصال به گوشی هوشمند، مستقیماً با آن تماس بگیرند. بااین‌حال، ساعت هوشمند جدید ردمی از eSIM پشتیبانی نمی‌کند. این یعنی کاربران برای اتصال باید تلفن خود را در نزدیکی نگه دارند. این دستگاه روی رابط کاربری HyperOS کار می‌کند و تجربه‌ی روان و کاربرپسندی ارائه می‌دهد.

ردمی واچ ۵ اکتیو از باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر‌ساعتی نیرو می‌گیرد که طبق ادعای شرکت سازنده، با هربار شارژ می‌تواند حداکثر ۱۸ روز دوام بیاورد. این ساعت هوشمند از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) با قیمت رقابتی ۲,۸۰۰ روپیه (تقریباً ۳۵ دلار) در هند عرضه خواهد شد.

نوشته ردمی واچ ۵ اکتیو به‌زودی در هند عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow