رونمایی از آیگن لیر در نوبیتکس

رمزارز آیگن لیر در بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس رونمایی شد و به این ترتیب این توکن محبوب هم‌زمان با صرافی‌های بین‌المللی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت. آیگن لیر با نماد EIGEN توکن بومی پروژه‌ای به همین نام است که در زمینه ری‌استیکینگ شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. هدف آن ارتقای امنیت روی شبکه بلاکچین …

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
رونمایی از آیگن لیر در نوبیتکس

رمزارز آیگن لیر در بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس رونمایی شد و به این ترتیب این توکن محبوب هم‌زمان با صرافی‌های بین‌المللی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت. آیگن لیر با نماد EIGEN توکن بومی پروژه‌ای به همین نام است که در زمینه ری‌استیکینگ شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. هدف آن ارتقای امنیت روی شبکه بلاکچین اتریوم است و می‌تواند امکان استیکینگ مجدد را برای کاربران فراهم کند. این پروژه بلندپروازانه بیش از 12 میلیارد دلار «ارزش کل قفل شده» جذب کرده است و می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز یا Dapps باشد. برای خرید و فروش این توکن همین حالا می‌توانید به بازارهای نوبیتکس سر بزنید.

از کارآموزی در مایکروسافت تا پروژه میلیارد دلاری

پروژه آیگن لیر در سال ۲۰۲۱ توسط آیگن لبز (EigenLabs) که یک سازمان مهندسی و مبتنی بر پژوهش است ایجاد شد. آیگن لبز تمامی امکانات و داشته‌های خود را وقف ارتقای شبکه اتریوم و ایجاد روش‌های نوآورانه برای حل مشکلات موجود در اکوسیستم اتریوم می‌کند. به همین دلیل بود که آیگن لبز اقدام به ایجاد یک راه‌حل لایه دوم نوآورانه برای بالابردن مقیاس‌پذیری بلاک چین اتریوم کرد. شرکت آیگن لبز توسط سریرام کانان  (Sreeram Kannan) بنیان‌گذاری شده و او پیش از بنیان‌گذاری آیگن لبز به‌عنوان استاد دانشگاه واشنگتن فعالیت می‌کرد. سریرام سرپرستی آزمایشگاه بلاک چین دانشگاه واشنگتن را بر عهده داشت و به‌خوبی با فضای بلاک چین و شبکه اتریوم آشنا بود. سریرام کانان فعالیت‌هایش را از سال 2012 به عنوان کارآموز در شرکت مایکروسافت شروع کرد، بعدها به فعالیت‌های دانشگاهی علاقه‌مند شد و از حدود سه سال پیش به طور متمرکز روی پروژه آیگن لیر فعالیت کرده است.

از کجا آیگن لیر بخریم؟

اضافه شدن آیگن لیر به نوبیتکس، امکان مبادله یکی از ارزهای دیجیتال محبوب را هم‌زمان با دیگر شهروندان جهان برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. برای خرید و فروش این رمزارز کافی است اگر تا حالا در نوبیتکس ثبت‌نام نکردید، ظرف چند دقیقه و به راحتی فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت را طی کنید. قیمت این توکن در زمان لیست شدن و در بازارهای جهانی در نزدیکی مرز 4 دلار در حال نوسان است و رتبه 94 رتبه‌بندی برترین رمزارزهای جهان را در اختیار دارد.

در ساعات اولیه اضافه شدن هر رمزارز پیشنهاد می‌کنیم، قیمت بازارهای جهانی را هم بررسی کنید. اطلاع‌رسانی درباره لیست شدن رمزارزهای جدید به معنی توصیه‌ای برای خرید یا فروش آن‌ها نیست.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow