رونمایی از مینی پی سی قدرتمند Minisforum 790S7 با قابلیت ارتقای کارت گرافیک

شرکت Minisforum، یکی از پیشگامان در تولید مینی پی سی‌ها، به تازگی از مدل جدید خود با نام 790S7 رونمایی کرده که با طراحی جمع و جور و امکانات قدرتمند، توجه علاقه‌مندان به کامپیوترهای شخصی را به خود جلب کرده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، Minisforum 790S7 به پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 9 7940HX […] نوشته رونمایی از مینی پی سی قدرتمند Minisforum 790S7 با قابلیت ارتقای کارت گرافیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
رونمایی از مینی پی سی قدرتمند Minisforum 790S7 با قابلیت ارتقای کارت گرافیک

شرکت Minisforum، یکی از پیشگامان در تولید مینی پی سی‌ها، به تازگی از مدل جدید خود با نام 790S7 رونمایی کرده که با طراحی جمع و جور و امکانات قدرتمند، توجه علاقه‌مندان به کامپیوترهای شخصی را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، Minisforum 790S7 به پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 9 7940HX مجهز شده و از گرافیک مجتمع Radeon 610M بهره می‌برد. اما نکته‌ کلیدی در مورد این دستگاه، قابلیت ارتقای کارت گرافیک است.

کاربران می‌توانند کارت‌های گرافیک دسکتاپ کم‌حجم تا مدل پرقدرت Gigabyte RTX 4060 OC-8GL را در این دستگاه نصب کنند. این ویژگی، 790S7 را به یکی از اولین مینی پی سی‌هایی تبدیل می‌کند که این امکان را به کاربران می‌دهد.

علاوه بر پردازنده قدرتمند و قابلیت ارتقای کارت گرافیک، مینی پی سی 790S7 به امکانات دیگری نیز مجهز شده است. این دستگاه دارای دو اسلات M.2 NVMe SSD برای ذخیره‌سازی تا ۴ ترابایت است و می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه DDR5-5200 را در حالت دو کاناله پشتیبانی کند. همچنین 790S7 به یک منبع تغذیه داخلی ۴۰۰ واتی مجهز شده است.

رونمایی از مینی پی سی قدرتمند 790S7 با قابلیت ارتقای کارت گرافیک

Minisforum این مینی پی سی قدرتمند 790S7 جدید را با قیمت پایه ۱۱۶۹ دلار عرضه می‌کند، که شامل ۳۲ گیگابایت رم و یک حافظه SSD یک ترابایتی می‌شود. با وجود این، در حال حاضر می‌توانید آن را با تخفیف ویژه ۹۳۹ دلار خریداری و ۲۳۰ دلار صرفه‌جویی کنید.

علاوه بر این، اگر به رم و حافظه SSD نیاز ندارید، می‌توانید نسخه پایه بدون این قطعات را با قیمت ۵۶۹ دلار (با تخفیف ۴۵۹ دلار) خریداری کنید. این گزینه برای افرادی که قصد ارتقای سیستم خود را دارند بسیار مقرون به صرفه است.

برای افرادی که به دنبال یک سیستم جمع و جور بدون نیاز به کارت گرافیک مجزا هستند، Minisforum EliteMini AI370 با پردازنده Ryzen AI 9 HX 370 گزینه مناسبی است. پیش‌فروش این محصول از ۲۸ اکتبر آغاز می‌شود.

با توجه به قابلیت‌های فنی بالا، قیمت رقابتی و امکان شخصی‌سازی، 790S7 می‌تواند یکی از محبوب‌ترین مینی پی سی‌های بازار باشد. این دستگاه برای کاربران حرفه‌ای، گیمرها و کسانی که به دنبال یک سیستم جمع و جور و کارآمد هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

نوشته رونمایی از مینی پی سی قدرتمند Minisforum 790S7 با قابلیت ارتقای کارت گرافیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow